دستگیری عاملان ترور مهر تایید دیگری بر اقتدار اطلاعاتی ایران است

یکشنبه ۲۸ خرداد – ۰۲:۵۷:۳۶ ب.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس

بیانیه دانشگاه آزاد اسلامی در قدردانی از زحمات وزارت اطلاعات؛

بزرگنمایی:  

خبرگزاری آریا- دانشگاه آزاد اسلامی در بیانیه­ای ضمن تشکر و قدردانی از زحمات وزارت اطلاعات به ویژه سربازان گمنام امام زمان (عج) در دستگیری عوامل ترور شهیدان هسته­ای کشور بر ادامه راه شهیدان علم و فناوری کشور تاکید کرد.
به گزارش خبرگزاری آریا، در این اطلاعیه آمده است: انتشار خبر دستگیری عوامل ترور شهیدان هسته­ای کشور توسط وزارت اطلاعات برای هر ایرانی موجب افتخار و نشان از درایت، اشراف و اقتدار دستگاه اطلاعاتی جمهوری اسلامی ایران و سیلی محکمی بر رژیم جعلی و تروریستی صهیونیست است.
این بیانیه می افزاید: همانا در تمامی عرصه­ها ملت فهیم ایران با تمام وجود و با پیروی از منویات ولی امر مسلمین حضرت آیت الله خامنه­ای (مدظله­العالی)، غرب و ایادی پلیدش را به زانو درآورده و این پیروزی مهر تایید دیگری بر اقتدار اطلاعاتی ایران است.
در بخشی از این بیانیه تاکید شده است: دستگیری عاملان ترور و پیروزی در این جنگ اطلاعاتی و امنیتی نشان از ذلت، خواری و ناتوانی سرویس­های اطلاعاتی دشمن است که در ناباوری کامل، در نهایت در دام قدرت اطلاعاتی ایران گرفتار شدند.
دانشگاه آزاد اسلامی به نمایندگی از جامعه فعالان دانشگاهی و عرصه­های مختلف علمی و پژوهشی این پیروزی و دستاورد بزرگ را نور امیدی بر دل­های داغدار خانواده شهدای هسته­ای و ملت ایران می داند.

 

 

کد خبر: ۲۰۱۲۰۶۱۷۱۴۵۷۳۶۱۳۷


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.