دستگیری یکی از اراذل و اوباش بنام اسلامشهر

جانشین فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران از دستگیری یکی از اراذل و اوباش تحت تعقیب این منطقه خبرداد.

سرهنگ افضل گلزاری در گفت‌وگو با خبرنگار «حوادث» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)،‌ در این باره گفت: ‌چند روز قبل یکی از اراذل و اوباش تحت تعقیب شهرستان اسلامشهر به‌نام «میثم – ش» که در این شهرستان با عربده‌کشی و استفاده از قمه قدرت‌نمایی و امنیت و آسایش را از ساکنان محل سلب کرده بود پس از درگیری با چند تن از محل متواری شد که به علت اهمیت موضوع مراتب در دستور کار پلیس اطلاعات و امنیت عمومی قرار گرفت.

گلزاری تصریح کرد: با کنترل محل‌های جرم‌خیز و اماکنی که امکان حضور و تردد اراذل و اوباش در آن مناطق می‌رفت سرانجام شب گذشته پاتوق اوباش فراری در شهرستان اسلامشهر مورد شناسایی قرار گرفت و متهم طی عملیات پلیسی دستگیر شد.

وی افزود: در عملیات دیگری نیز ماموران پلیس آگاهی، سارق گردنبند قاپی را که از چندی پیش در سطح شهرستان شهریار اقدام به گردنبندقاپی کرده بود را در شهرک وحدیه شهریار مورد شناسایی قرار داده و وی به هویت «علی – ه» را دستگیر کردند.

گلزاری تصریح کرد: متهمان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل دادسرا شدند.

جانشین فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران با تاکید بر اینکه پلیس برابر قانون با اراذل و اوباش و مخلان امنیت برخورد می‌کند، گفت: پلیس اجازه قدرت‌نمایی را به اینگونه افراد نخواهد داد.


ممتازنیوز/momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.