دستگیری ۱۵ سارق با ۵۷ فقره سرقت در قزوین

فرمانده انتظامی استان قزوین از دستگیری ۱۵ سارق و کشف ۵۷ فقره سرقت در این استان خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران از  پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سردار “مسعود جعفری نسب” اظهار داشت: به دنبال وقوع چندین فقره سرقت لوازم خودرو در شهرستان قزوین ، ماموران کلانتری ۱۱ این شهرستان با انجام تحقیقات فنی ، ۵ سارق را شناسایی و دستگیر کردند.
وی عنوان کرد: متهمان در بازجویی پلیس به ارتکاب ۱۵ فقره سرقت داخل خودرو و لوازم و قطعات آن اعتراف کردند.
فرمانده انتظامی استان قزوین ادامه داد: ماموران کلانتری ۱۳ قزوین نیز با دستگیری یک سارق ساختمان های نیمه کاره در این شهرستان موفق به کشف ۶ فقره از این نوع سرقت شدند.
سردار ” جعفری نسب” بیان داشت: این ماموران همچنین، با دستگیری یک سارق لوازم خودرو ، ۴ فقره سرقت داخل خودرو را در این شهرستان کشف کردند.
وی افزود: در اقدامی دیگر ، ماموران کلانتری ۱۲ قزوین با دستگیری ۲ سارق داخل خودرو ، موفق به کشف ۹ فقره سرقت لوازم و قطعات خودرو در این شهرستان شدند.
این مقام مسئول گفت: با تلاش ماموران کلانتری ۱۷ قزوین نیز یک سارق لوزام خودرو دستگیر که منجر به کشف ۸ فقره سرقت داخل خودرو شد.
فرمانده انتظامی استان قزوین ، دستگیری یک سارق دوچرخه توسط ماموران کلانتری ۱۴ قزوین و اعتراف وی به ۵ فقره سرقت دوچرخه را از دیگر اقدامات پلیس در روز گذشته برشمرد.
سردار ” جعفری نسب” اضافه کرد: در شهرستان آبیک نیز ماموران پلیس آگاهی ، ۲ سارق منزل را دستگیر که متهمان به ارتکاب ۴ فقره سرقت منزل در این شهرستان معترف شدند.
وی خاطر نشان کرد: ماموران پلیس آگاهی شهرستان بوئین زهرا نیز با دستگیری ۲ سارق سیم برق ، موفق به کشف ۶ فقره سرقت سیم و کابل در این شهرستان شدند./ف


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.