دستگیری سارق حرفه ای محتویات داخل خودرو و کشف ۱۵ فقره سرقت

به گزارش خبرآنلاین و به نقل از پایگاه پایگاه خبری پلیس، فرمانده انتظامی شهرستان تربت جام در تشریح این خبر گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت داخل خودرو در سطح شهرستان تربت جام در ماه های اخیر دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار ماموران اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.
سرهنگ مختاری گفت: ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی در حین گشت زنی در یکی از مناطق جنوب شهر تربت جام در ساعات پایانی شب به فردی میانسال که با در دست داشتن وسایلی در حال تردد مشکوک و جهت بررسی موضوع به وی نزدیک شدند. وی افزود: در بررسی به عمل آمده مشخص شد که وسایل همراه این فرد تجهیزات داخل خودرو سرقتی است که در این خصوص متهم دستگیر و جهت بررسی بیتشر به پلیس آگاهی منتقل شد.
سرهنگ مختاری تصریح کرد: در بازجوئی های به عمل آمده متهم معتاد (مجید ۴۹ ساله) با توجه به شواهد و مدارک موجود به ۵ فقره سرقت داخل خودرو اعتراف که در زمان کشف لوازم سرقتی در مخفیگاه متهم ۱۰ فقره سرقت دیگر نیز در خصوص تجیهزات و لوزام داخل خودرو کشف شد. وی در خاتمه گفت:در این رابطه شش نفر مالخر در سطح شهرستان شناسایی و به همراه متهم جهت سیر مراحل قانونی به مقامات قضائی معرفی شد.
۳۰۱۲۸۲

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.