دستگیری سارق در کمتر از ۲۰ دقیقه

  عکس های جذاب امروز ارسال برای دوستان

دستگیری سارق در کمتر از ۲۰ دقیقه

خبرگزاری فارس: کارشناسان بررسی صحنه جرم موفق به دستگیری سارق اغذیه فروشی تنها پس از ۲۰ دقیقه و در حین بررسی صحنه جرم شدند.
خبرگزاری فارس: دستگیری سارق در کمتر از ۲۰ دقیقه

به گزارش خبرنگار انتظامی فارس، سرهنگ حسین زاده رئیس پلیس آگاهی اصفهان گفت: در پی اعلام خبری مبنی بر سرقت یکی از اغذیه فروشی‌های سطح استان اصفهان کارشناسان بررسی صحنه جرم جهت انجام تحقیقات علمی پلیسی و جمع‌آوری شواهد و مدارک به محل سرقت اعزام شدند.

وی تصریح کرد: با اعزام کارشناسان بررسی صحنه جرم به محل سرقت و بررسی‌های علمی فنی و پلیسی صورت گرفته از سوی این کارشناسان و بازبینی محل سرقت نظر این کارشناسان به دوربین مدار بسته مغازه مجاور محل سرقت شده جلب شد.

وی افزود: با بازبینی فیلم دوربین مدار بسته مشخص شد که سارق با کلید اقدام به باز کردن در اغذیه فروشی می‌کند. با دقت و بررسی بیشتر این فیلم مکان‌هایی که در تماس انگشتان دست سارق بوده است مورد انگشت نگاری قرار گرفت.

این مقام مسول در ادامه عنوان کرد: کارشناسان بررسی صحنه جرم در حین جمع‌آوری دیگر آثار و دلایل علمی و فنی جرم بودند که متوجه حضور شخصی در صحنه جرم شدند که مشخصات ظاهری آن شباهت بسیار زیادی به سارق اغذیه فروشی داشت.

حسین‌زاده ادامه داد: با بررسی‌های بیشتر و بازجویی علمی از این فرد که در حین بررسی صحنه جرم صورت پذیرفت او ابتدا خود را از هر گونه بزهی مبرا دانست که در ادامه روند جمع آوری شواهد و ادله محکمه پسند و انگشت‌نگاری از آن با تطبیق قرار دادن آثار انگشت جمع‌آوری شده از صحنه جرم با آثار انگشت گرفته شده از آن خود را در برابر ادله و شواهد علمی و پلیسی دید و در نهایت لب به اعتراف گشود.

وی اظهار داشت: متهم به نام رسول که برادر شاگرد مغازه بوده است و از سارقان سابقه‌دار است با اطلاع از غیر ایمن بودن قفل در مغازه و عدم سیستم ایمنی و دزدگیر مناسب در آن اقدام به سرقت از مغازه کرد که در نهایت با هوشیاری و ذکاوت کارشناسان پلیس آگاهی اصفهان دستگیر و جهت انجام تحقیقات بیشتر به پایگاه غرب پلیس آگاهی استان اصفهان منتقل شد.

گردآوری : پایگاه اینترنتی ممتازنیوز

www.persianv.com
تاریخ ارسالJuly 22, 2012 09:04 AM  تعداد مشاهده: ۴

بازدید از صفحه اول


ممتازنیوز – حوادث

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.