دستگیری سارق سابقه‌دار با ۴۸ فقره سرقت

best (17)-1.jpg

فرمانده انتظامی شهرستان آران و بیدگل از دستگیری سارقی حرفه‌ای با ۴۸ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار «حوادث» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) در آران و بیدگل، سرهنگ علی بابایی در این باره گفت: با اتخاذ برنامه‌های جدید امنیتی نیروی انتظامی در راستای پیشگیری از وقوع سرقت و افزایش سطح اقدامات پلیسی در شناسایی و دستگیری سارقان سابقه‌دار، فعالیت این سارق تحت نظر پلیس قرار گرفت.

وی با بیان اینکه این سارق سابقه‌دار اموال درون خودروهای سواری را سرقت می‌کرد، گفت: پلیس با به دست آوردن مدارک متهم را دستگیر کرد و وی به ۴۸ فقره سرقت اعتراف کرد.

بابایی با اشاره به اینکه فرد متهم نیمی از سرقت‌های خود را در شهرستان آران و بیدگل و نیمی دیگر را در شهرستان کاشان انجام داده است، خاطرنشان کرد: با اعتراف سارق دستگیرشده پرونده‌ای تشکیل و به همراه متهم برای طی مراحل قانونی تحویل دادسرا شد.

فرمانده انتظامی شهرستان آران و بیدگل در ادامه عدم‌توجه مردم این شهرستان به اموال خود را از معضلات امنیتی این شهرستان عنوان و تصریح‌کرد: بیشترین تعداد سرقت انجام شده در این شهرستان مربوط به سرقت موتورسیکلت و اموال منازل نیمه‌ساز است.

بابایی مشارکت و همکاری بیشتر مردم این شهرستان با پلیس آگاهی را خواستار شد و گفت: اگر مردم در نگهداری اموال خود کوشا باشند جرمی اتفاق نمی‌افتد و حوادث کمتری در این شهرستان رخ می‌دهد.

انتهای پیام


ایسنا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.