دستگیری سارق وسایل داخل خودرو در ملایر

۲۹خردادماه،

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی «ممتاز» به نقل از فارس، ابراهیم سعیدی اظهار داشت: در راستای مبارزه قاطعانه با سارقان قطعات داخل خودرو، طی مأموریت‌های مختلف محسوس و غیر محسوس توسط مأموران کلانتری ۱۲ پاسداران این فرماندهی، دو نفر سارق لوازم داخل خودرو، با هویت‌های مشخص طی یک عملیات ضربتی دستگیر شدند.

وی گفت: بلافاصله پس از دستگیری، نامبردگان در بازجویی‌های فنی و تخصصی به عمل آمده به چهار فقره سرقت داخل خودرو در خیابان‌ها و میادین شهر ملایر اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر ابراز کرد: در ادامه اجرای مأموریت‌های این کلانتری حین گشت‌زنی در یکی از خیابان‌های شهر ملایر موفق به شناسایی یک نفر سارق دیگر که مشغول باز کردن درب خودروی یک دستگاه پیکان بود، شده که بلافاصله وی را قبل از هرگونه اقدامات مجرمانه دستگیر می‌کنند.

وی در بخش دیگری از سخنانش از دستگیری اراذل و اوباش شهرستان خبر داد و افزود: مأموران کلانتری ۱۲ پاسداران شهرستان حین گشت‌زنی در سطح شهر و اجرای مأموریت‌های محوله به حرکات و رفتار سرنشینان یک دستگاه خودروی پژو پارس مشکوک شده و خودروی مورد نظر را تحت مراقبت قرار می‌دهند.

سعیدی گفت: سرنشینان خودروی مورد نظر غافل از حضور پلیس اقدام به عربده‌کشی و ایجاد مزاحمت برای رهگذران می‌کردند که بلافاصله مأموران با حضور خود این اراذل و اوباش را غافلگیر و آنها را دستگیر می‌کنند.

ماخذ:عصرخودرو
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.