دستگیری عامل آتش زدن درب مسجد امام سجاد(ع) در اصفهان

فرمانده انتظامی استان اصفهان از دستگیری عامل آتش زدن درب مسجد امام سجاد(ع) در عملیات ویژه و ضربتی ماموران پلیس شهرستان اصفهان خبر داد.

دستگیری عامل آتش زدن درب مسجد امام سجاد(ع) در اصفهان

به گزارش ممتاز نیوز، سردار محمدرضا میرحیدری، اظهار کرد: پس از انتشار کلیپی در فضای مجازی مبنی بر اطفای حریق درب مسجد امام سجاد(ع) خیابان آتشگاه شهر اصفهان موضوع به سرعت از سوی ماموران پلیس شهرستان اصفهان پیگیری شد و سرانجام در کم‌ترین زمان ممکن مخفیگاه این فرد شناسایی و دستگیر شد.

وی با بیان اینکه متهم در هنگام دستگیری با استفاده از سلاح سرد با ماموران درگیر شده بود، افزود: این فرد در اعترافات خود عنوان کرد که با سازمان منافقین ارتباط داشته و در ازای دریافت مبالغ ناچیزی اقدام به این حرکت زشت و ناپسند کرده است.

فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: متهم، فردی آلوده به مواد مخدر و سابقه‌دار است و همیشه با شرارت‌های خود باعث اذیت و آزار ساکنان محل سکونت خود می‌شده است.

این مقام ارشد انتظامی افزود: معاندان نظام با استفاده از افراد شرور و فاسد مقاصد خود را به‌صورت اجاره دنبال و با مبالغ ناچیزی آنها را اجیر می‌کنند و شاید فطرت آنها مخالف این گونه اقدامات باشد، اما به دلیل نیازی که به تامین مواد مخدر دارند دست به چنین کارهای ناهنجاری می‌زنند.

سردار میرحیدری، تصریح کرد: پلیس به مردم اطمینان می‌دهد که در برخورد با این افراد رذل و شرور، محکم ایستاده و با هماهنگی که با دستگاه قضائی قاطعانه با این گونه افراد برخورد کرده و رسالت خود را در حفظ و حراست از امنیت و آرامش مردم با قوت و قدرت هرچه تمام تر دنبال می‌کند.

انتهای پیام/

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.