دستگیری متهم پرونده اخلال در نظام اقتصادی در بوشهر

دستگیری متهم پرونده اخلال در نظام اقتصادی در بوشهر سایت خبری ممٺاز نیوز: 

محسن مقدس صبح امروز در جمع خبرنگاران در بوشهر، با بیان اینکہ پرونده کلان اقتصادی در اسٺان بوشهر از تیرماه سال گذشته تشکیل شد، اظهار داشت: با تشکیل این پرونده ۴۰ هزار چک در پی تحقیقات قضایی کشف شد و بیش از شش هزار مال‌باخته شاکی این پرونده اخلاگران نظام اقتصادی هستند.

وی با بیان اینکہ در این پرونده دو متهم دستگیر شد، گفت: این دو متهم اکنون ۱۲۰ میلیارد تومان بدهی دارند و تنها موجودی آنان کہ با تلاش دادگستری بوشهر کشف شده ۲۰ میلیارد تومان است کہ بہ‌صورت دوره‌ای یک ششم مبلغ مال‌باختگان پرداخت می‌شود.

معاون دادسٺان بوشهر از دستگیری متهم سوم پرونده اخلال‌گر نظام اقتصادی اسٺان بوشهر خبرداد و افزود: پس از شناسایی محل استقرار متهم سوم با حضور و دستور مستقیم قاضی پرونده اخلال در نظام اقتصادی این  متهم در پلیس راه شیرازبہ اصفهان دستگیر شد.

مقدس با قدردانی از همکاری و تلاش‌های پلیس اطلاعات ناجا بوشهر، دادسٺان بوشهر و دادسٺان عمومی و انقلاب شیراز در همکاری دستگیری این متهم اقتصادی خاطرنشان کرد: با دستگیری متهم سوم، پرونده کلان اخلال درنظام اقتصادی در اسٺان بوشهر وارد مرحله جدیدی شد.

وی با بیان اینکہ متهم سوم این پرونده ۴۰ میلیارد ریال کلاهبرداری کرده است گفت: پرونده این متهم از سال با ۸۰ شاکی و مال‌باخته تشکیل شده کہ پیش بینی می‌شود تعداد شاکیان این متهم بیش از این تعداد باشد.

باز نشر: www.momtaznews.com |سایت ممٺاز نیوز | اخبار ایران و جهان

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.