دستگیری ۵متخلف درارتفاعات طالقان

دیده بان حقوق حیوانات: مسئول اداره حفاظت محیط زیست طالقان از دستگیری ۵ متخلف در ارتفاعات طالقان خبر داد.
به گزارش روابط عمومی حفاظت محیط زیست استان البرز، حشمت اله کشیری بااعلام این خبرافزود: ضابطین قضایی این اداره  موفق به دستگیری ۵ نفر از متخلف شکار غیر مجاز شدند.

مسئول اداره حفاظت محیط زیست طالقان در ادامه  اعلام کرد : در ساعت ۱۰صبح روزمذکور طی گزارشات واصله از همیاران محیط زیست مبنی بر حضور متخلفین شکارغیر مجاز در منطقه ، پرسنل یگان این اداره سریعا به محل مورد نظر در پایین طالقان ، ارتفاعات  روستای پرگه که در ۶۰ کیلومتری شهر طالقان و در مرز این شهرستان با قزوین قرار دارد اعزام وبعد از ۱۲ ساعت پیاده روی و تعقیب متخلفین در ساعت ۲۲ موفق به دستگیری ۵ نفر متخلف که اقدام به شکار غیرمجاز یک راس بزغاله وحشی با دو قبضه اسلحه گلوله زنی  نموده اند شده و متخلفین به مرجع قضایی معرفی و مبلغ ۵ میلیون و ۶۰۰ هزار ریال ناشی از شکار غیر مجاز محکوم شده اند .

این مسئول در موردعملکرد یک ماهه اداره طالقان با اعلام اینکه ضمن دستگیری و تشکیل ۱۹ مورد پرونده تخلف شکارو صید،متخلفین مبلغ ۳۵ میلیون ریال جریمه در حق سازمان حفاظت محیط زیست محکوم شده اند.

کشیری در پایان ضمن تشکر و قدردانی از همیاران و دوستداران محیط زیست اعلام نمود در صورت مشاهده هر گونه تخاف با شماره های ۰۲۶۴۴۷۲۳۰۷۳ و۰۲۶۴۴۷۲۶۱۴۹  تماس حاصل نمایند.

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.