دستگیری ۱۰ سارق با ۱۲۰ فقره سرقت

به دنبال وقوع چند فقره سرقت سیم برق از شهرستان بوئین ‌زهرا مسئولان پلیس آگاهی این شهرستان با انجام تحقیقات و اقدامات فنی موفق شدند تا شش سارق و دو مالخر را دستگیر کنند.

مهر: فرمانده انتظامی استان قزوین، از دستگیری ۱۰ سارق با ۱۲۰ فقره سرقت در این استان خبر داد.

سردار مسعود جعفری‌ نسب در این باره اظهارداشت: به دنبال وقوع چند فقره سرقت سیم برق از شهرستان بوئین ‌زهرا مسئولان پلیس آگاهی این شهرستان با انجام تحقیقات و اقدامات فنی موفق شدند تا شش سارق و دو مالخر را دستگیر کنند.
 
وی، با اشاره به اعتراف دستگیرشدگان در این خصوص یادآورشد: متهمان در بازجویی پلیس به ارتکاب ۷۳ فقره سرقت سیم برق در شهرستان‌های بوئین ‌زهرا، کرج و شهریار معترف شدند.
 
فرمانده نیروی انتظامی استان قزوین عنوان کرد: در شهرستان تاکستان نیز ماموران آگاهی این شهرستان با دستگیری یک سارق موتورسیکلت موفق به کشف ۳۰ فقره از این نوع سرقت شدند.
 
سردار جعفری ‌نسب در ادامه تشریح این عملیات پلیسی افزود: در بازرسی از منزل متهم مقادیر زیادی لوازم و قعطات موتورسیکلت کشف و ضبط شد.
 
وی، دستگیری یک سارق منزل توسط ماموران پلیس آگاهی قزوین و کشف ۱۰ فقره سرقت منزل را از دیگر اقدامات پلیس در روز گذشته برشمرد.
 
فرمانده انتظامی استان قزوین بیان کرد: همچنین با دستگیری دو سارق فیوجی توسط ماموران پلیس آگاهی استان زنجان و انتقال این سارقان به پلیس آگاهی قزوین هفت فقره سرقت منزل در شهر قزوین کشف شد.
 
سه کشته و مجروح در سوانح رانندگی قزوین
 
وقوع دو حادثه رانندگی در قزوین دو کشته و یک مجروح بر جای گذاشت.
 
ماموران انتظامی شهرستان تاکستان روز گذشته از وقوع یک فقره حادثه رانندگی در جاده ترانزیت قزوین به تاکستان مطلع و بلافاصله در محل حاضر شدند.
 
در بررسی ماموران مشخص شد یک دستگاه سواری پراید با دو سرنشین با یک دستگاه کامیون کشنده ماک برخورد که در این حادثه راننده پراید بر اثر شد جراحات در محل وقوع تصادف فوت و سرنشین خودرو مجروح و به بیمارستان منتقل شد.
 
پلیس علت وقوع این تصادف را بی‌احتیاطی راننده پراید در عدم توجه به جلو در حین رانندگی اعلام کرده است.
 
همچنین در حادثه دیگری در جاده قزوین بوئین‌زهرا یک دستگاه وانت پیکان حوالی سه‌راه الوند با یک عابر پیاده برخورد که در این سانحه عابر پیاده مصدوم و در بیمارستان جان سپرد.
 
پلیس علت وقوع این تصادف را بی‌احتیاطی راننده وانت در عدم توجه به جلو حین رانندگی اعلام کرد.


ممتازنیوز/momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.