دستیار ویژه رییس جمهوری بر تسریع اجرای طرح تونل سوم کوهرنگ تاکید کرد

به گزارش ایرنا،’علی اکبرمحرابیان’روزیکشنبه در بازدید از طرح انتقال آب تونل سوم کوهرنگ با انتقاد از روند پیشرفت اجرای این طرح گفت: روند اجرای این طرح در کوهرنگ، نامطلوب است و اگر این طرح با این روند پیش برود تا پایان سال آینده نیز به اتمام نمی رسد.

وی افزود: روند پیشرفت حفاری این طرح نیز نامطلوب است.

وی، تکمیل طرحهای عمرانی مصوب سفرهای استانی رییس جمهوری به استانهای کشور را از دغدغه های دکتر احمدی نژاد عنوان کرد و گفت: تلاش می کنیم تا آنجا که ممکن است هیچ پروژه ای از دولت دهم، برای دولت آینده باقی نماند.

محرابیان گفت: با تدبیر رییس جمهوری۸۰۰ پروژه در کشور به نام طرحهای

‘مهر ماندگار’ کلید زده شد که ۲۴ پروژه در چهارمحال و بختیاری قرار دارد.

دستیار ویژه رییس جمهوری با بر لزوم پیگیری مدیران استانها برای تکمیل این پروژه ها تاکید کرد.

مشاور طرح شرکت’زایند آب’ نیز در این دیدار اظهار داشت: طرح تونل سوم کوهرنگ از سال ۷۳ در چهارمحال و بختیاری آغاز و تاکنون ۹۰ میلیارد ریال برای اجرای آن هزینه شده است.

‘اسماعیل موحد’ افزود: در این طرح۲۵۰ میلیون متر مکعب آب از تونل سوم کوهرنگ، منتقل می شود که حفاری آن به پیشرفت ۹۹٫۷ درصدی رسیده است.

وی کمبود اعتبار یکصد میلیارد تومانی برای اجرای طرح را یکی از مشکلات اجرای آن عنوان کرد و گفت:در مجموع اجرای این طرح درهمه بخشها۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

به گزارش ایرنا،‌ دستیار ویژه رییس جمهوری در طرحهای مهر ماندگار، با هدف تسریع در اجرای۲۴ پروژه مهر ماندگار چهارمحال و بختیاری به این استان سفر کرد.

۸۱۲۵/۵۴۷

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۱۰۲۰۲۰


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.