دشمنان انقلاب از حرکت علمی دانشجویان می‌ترسند

۱۶ام بهمن ،

عضو شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کشور با اشاره به نقش جهاد علمی دانشجویان در پویایی انقلاب اسلامی، گفت: دشمنان از حرکت‌های علمی دانشجویان ما می‌ترسند و همه امید انقلاب به همین دانشجویان است.

سامان نیازی عضو شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کشور در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران دربارهٔ نقش جنبش دانشجویی در پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: به فرموده امام خمینی(ره) دانشگاه مبدأ همه تحوّلات است و در سیستم هر کشوری، دانشجویان نقش پیشرو را داشته و جزو خواص می باشند، لذا همین موضوع سبب شده مردم به دانشجویان به عنوان اشخاصی عدالت‌خواه و آرمان‌گرا اعتماد داشته باشند.

وی افزود: دانشگاه‌ها نیز در این زمینه به خواست انقلابی مردم لبیک گفته و در تبعیت از رهبری انقلاب در طول دوران سی و چهار سال اخیر حرکت کرده‌اند.

نیازی دربارهٔ نقش جهاد علمی در پویایی انقلاب اسلامی به خصوص در سال‌های اخیر تصریح کرد: تأکید مقام معظم رهبری بر توجه دانشجویان به جهاد علمی بوده و نمونه آن را نیز در موفقیت فضایی اخیر به نام “پیشگام” دیدیم.

مسئول بسیج دانشگاه آزاد بیرجند گفت: دشمنان از حرکت‌های علمی دانشجویان ما می‌ترسند و همه امید انقلاب به همین دانشجویان است که موفقیت‌های سریع و چشمگیری را به دست آورده‌اند، لذا جنبش دانشجویی در پویایی انقلاب اسلامی نقش مؤثری داشته است.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.