دشمنان به دنبال تسخیر فکر و ذهن جوانان می باشند

۰۲م اسفند ،

مسئول نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه، گفت: امروز دشمنان به دنبال تسخیر فکر و ذهن جوانان ما می باشند.

به گزارش خبرنگار دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه کرمانشاه، حجت‌الاسلام و المسلمین مصطفی کاظمی اصل در جلسه افتتاحیه کانون فرهنگی تسنیم دانشگاه صنعتی کرمانشاه، اظهار داشت: تشکیل و راه‌اندازی کانون‌ها، نهادها و تشکل‌های دانشجویی اقدامی بسیار ارزشمند در راستای کسب تجربه برای این قشر فرهیخته و جوان جامعه است.

وی ادامه داد: تشکل‌ها و نهادهای دانشجویی از بهترین محیط‌ها برای بروز و ظهور استعدادهای فردی و رشد جنبه‌های مختلف دانشجویی است.

این مقام مسئول تاکید کرد: یکی از اصلی‌ترین منفعت‌های حضور دانشجویان در تشکل‌ها و کانون‌های فرهنگی دانشجویی، رشد شخصیت آنهاست.

مسئول نهاد رهبری در دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه، گفت: تحصیل و کسب تجارب فرهنگی اجتماعی در دوران جوانی سبب پختگی در عملکرد و زندگی فردی، کار و آینده دانشجویان خواهد شد.

وی یادآور شد: اگر فردی تجارب کافی نداشته باشد در زمان مشکلات دچار بحران می‌شود در نتیجه برای رسیدن به شخصیت کامل باید در فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی حضور پیدا کنیم.

کاظمی اصل با بیان اینکه امروزه شاهد جنگ نرم دشمنان هستیم، افزود: دشمنان به دنبال تسخیر فکر و ذهن جوانان ما می باشند و می کوشند که از طریق استیلای فرهنگی بر کشور ما تسلط یابند.

گفتنی است؛ کانون فرهنگی دانشجویی تسنیم دانشگاه صنعتی کرمانشاه، برای ارتقاء سطح فرهنگی و عقیدتی دانشجویان دختر این دانشگاه آغاز به کار کرد.

انتهای پیام


ایسنا
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.