دشمن با تبلیغات منفی خود علیه ایران خواهان استحاله نظام از دورن است

۰۵خردادماه،

رئیس دانشگاه صنعتی شریف گفت: دشمن در برنامه‌‌ها و هجمه‌های تبلیغاتی علیه ایران، خواهان استحاله نظام از داخل است و در انتخابات ریاست‌جمهوری خواستار روی کار آمدن کسانی است که با اعتقادات و اهداف آنها سازگاری داشته باشد.

رضا روستاآزاد در گفتگو با خبرنگار دانشگاهممتازنیوز، دربارهٔ تبلیغات رسانه‌ای دشمن علیه جمهوری اسلامی ایران در آستانه انتخابات ریاست‌جمهوری، اظهار داشت: هنجار و شاکله‌ی جهان استکبار براساس حق و عدالت نیست، بلکه برپایه عدم اطلاع مردم استوار است و از این طریق در صدد ضربه زدن به نظام می باشند.

وی افزود: انقلاب ایران از ۳۵ سال پیش با ایجاد موج بیداری اسلامی و اطلاع رسانی و آگاهی نسبت به ظلم‌های وارد شده از سوی سران استکبار در دنیا، مردم را متوجه بسیاری از مسائل نموده، لذا غرب با به راه انداختن ظلم و بی‌عدالتی در جهان، برای ادامه حیات خود به هر کاری علیه جمهوری اسلامی ایران متوسل می‌شود.

روستاآزاد ادامه داد: دشمن در برنامه‌ها و هجمه‌های تبلیغاتی علیه ایران، خواهان استحاله نظام از داخل است و در انتخابات ریاست‌جمهوری خواستار روی کار آمدن کسانی است که با اعتقادات و اهداف آنها سازگاری داشته باشد.

رئیس دانشگاه صنعتی شریف بیان داشت: حمایت رسانه‌های غربی از برخی کاندیداها برای ریاست قوه مجریه به خاطر سازش و یا عدم مقابله آن کاندیدا با برنامه‌ها و اهداف غرب بوده است.

وی نقش جنبش دانشجویی را در خنثی‌سازی اهداف دشمن علیه ایران اینگونه عنوان و تصریح کرد: سران جنگ نرم باید با شناسایی حرکات دشمن درصدد اطلاع‌رسانی و افشاگری اهداف آنها در جامعه باشند.

روستاآزاد دربارهٔ اهمیت انتخابات ریاست‌جمهوری یازدهم خاطرنشان کرد: احساس ترس و وحشت غرب از به راه افتادن موج بیداری اسلامی در سراسر جهان که سرچشمه آن از جمهوری اسلامی ایران است، سبب شده که به تبلیغات علیه کشور در انتخابات آتی دامن بزنند.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.