دعوت از رسانه‌های تخریب مدار به رعایت توصیه‌های رهبری/ تکذیب همایش شخصی به نام جبهه متحد

اطلاعیه جبهه متحد اصولگرایان:

جبهه متحد اصولگرایان با انتشار اطلاعیه‌ای خطاب به برخی از رسانه‌ها، آنها را به رعایت توصیه‌های رهبر معظم انقلاب دعوت کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری برنا، جبهه متحد اصولگرایان با انتشار اطلاعیه‌ای خطاب به برخی از رسانه ها آنها را به رعایت توصیه‌های رهبر معظم انقلاب دعوت و برگزاری همایش شخصی به نام جبهه متحد اصولگرایان را تکذیب کرد.

متن اطلاعیه جبهه متحد اصولگرایان به این شرح است:روز گذشته خبر و عکسهایی از جلسات انتخاباتی برخی نامزدها با عنوان «همایش جبهه متحد» منتشر شد که متاسفانه مستمسک، حرکت تخریبی از سوی برخی رسانه های مدعی اصولگرایی و خوشحالی برخی رسانه های ضد انقلاب و دشمنان قسم خورده انقلاب شد که به خودی خود نشانه ای برای افکار عمومی و مردم بصیر تهران است.

به اطلاع مردم عزیز تهران می رساند که همایش مذکور از سوی برخی نامزدها و به صورت شخصی برگزار شده و هیچ ارتباطی با ستاد انتخابات جبهه متحد اصولگرایان ندارد. بدیهی است هرگونه همایش رسمی اصولگرایان توسط پایگاه اطلاع رسانی این جبهه اعلام خواهد شد و هر گونه انتساب همایشی به این جبهه از سوی پایگاه اطلاع رسانی، سخنگو و رییس ستاد اعلام می شود.

جبهه متحد اصولگرایان ضمن توجه دادن برخی رسانه های مدعی اخلاق و اصولگرایی به سخنان رهبر معظم انقلاب درباره تقید رقیبان انتخاباتی به اخلاق اسلامی، اعلام می دارد که این تحرکات رسانه ای مصداق بارز تخریب و بی اخلاقی انتخاباتی است که رهبر معظم انقلاب بارها نسبت به آن هشدار دادند و متاسفانه از دور اول انتخابات تاکنون از سوی رسا نه های تفرقه جو و تخریب مدار، انجام می شود لذا جبهه متحد اصولگرایان این رسانه ها را به رعایت تقوا، امانت و پیروی از اخلاق اسلامی و پایان بخشیدن به تخریبهای گسترده علیه اصولگرایان توصیه می کند.

جبهه متحد اصولگرایان


آخرین اخبار

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.