دعوت از محقق ایرانی در مهمترین گردهمایی جهانی کاشت دندان

این مطلب امروز جمعه ۱۲م آبان iبه نقل از منبع ذکر شده در انتهای خبر در پایگاه اینترنتی خبری ممتاز نیوز منتشر گردیده است

انجمن جراحان لثه اروپا برای اولین بار از یک محقق ایرانی برای عرضه آخرین یافته های در زمینه کاشت دندان و جراحی کم تهاجمی استخوان فک دعوت iبه عمل آورد.

به گزارش تفسیری خبرنگار مهر ، انجمن جراحان لثه اروپا (EFP) بزرگترین تشکل علمی در رشته جراحی لثه و ایمپلنت در جهان است که هر ۳ سال یک بار کنگره جهانی خود را iبه نام “یورو پریو” در یکی از پایتخت های کشورهای عضو این انجمن که دانشکده دندانپزشکی آن حاوی بخش تخصصی جراحی لثه و ایمپلنت باشد، اجرا می نماید.

کنگره یورو پریو بزرگترین و مهمترین گردهمایی در رشته جراحی لثه و ایمپلنت دردنیا است که حدود ۱۰ هزار متخصص و دندانپزشک از سراسر دنیا در آن شرکت می نمایند.

این انجمن برای اولین بار از یک محقق و جراح ایمپلنت ایرانی برای ارائه آخرین یافته ها در حوزه جراحی کم تهاجمی استخوان فک دعوت iبه عمل آورد. دکتر iبهنام شکیبایی از محققان ایرانی است که اکتشافات و اختراعاتی در زمینه “سینوس لیفت میکرو سرجری” دارد.

 

نمونه ای از ابزارهای اختراعی دکتر شکیبایی برای جراحی میکرویی

سخنرانی وی در این کنگره جهانی در بخش تحقیقات جراحی ، بازسازی استخوان فک با عنوان “میکرو سرجری در سینوس لیفت باز” در روز پنجشنبه ۷ ژوئن ۲۰۱۲ (۱۸ خرداد ماه) در مرکز همایشهای بین المللی وین ارائه شد.


مجله اینترنتی برترین ها سبک زندگی سلامت دکوراسیون موفقیت کودک

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.