دفاع از عنوان‌قهرمانی رسالت ما را سنگین‌تر می‌کند

 زلاتکو کرانچار پنج شنبه شب در نشست خبری پیش از دیدار صبای قم و سپاهان اصفهان در گفت و گو با خبرنگاران افزود:بازیکنان ما نسبت به حساسیت بازی فردا با صبای قم آگاه هستند و هر دو تیم پیشتر نشان داده اند که فوتبالی زیبا ارایه می دهند.

وی اظهار داشت:هادی تامینی،احمد جمشیدیان و امید ابراهیمی دچار مصدومیت هستند اما با تلاش پزشکان سپاهان امیدواریم آن ها به بازی مقابل صبا برسند.

وی ادامه داد:در تعطیلات لیگ برتر به دلیل بازی تیم ملی فوتبال برابر کره جنوبی فرصت مناسبی برای ساماندهی مجدد تیم پیدا کردیم تا با آمادگی کامل مقابل صبای قم قرار گیریم.

کرانچار اظهار داشت: بازیکنان تیم سپاهان اصفهان پتانسیل بالایی برای قهرمانی در لیگ برتر دارند و در بازی فردا در قم می خواهیم ضمن نتیجه گیری مقابل صبای قم فوتبال زیبایی را برای تماشاگران به نمایش بگذاریم.

دیدار تیم های صبای قم و سپاهان اصفهان از چارچوب هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور عصر جمعه در ورزشگاه یادگار امام(ره) قم برگزار خواهد شد.

سپاهان اصفهان هم اکنون با ۲۰ امتیاز در صدر جدول رده بندی و صبای قم نیز با ۱۵ امتیاز در رده دهم جدول ۱۸ تیمی لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور قرار گرفته اند.


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.