دلالان بازارخودرو دست به کار شدند

گردآوری توسط گروه خودرو ممتازنیوز

 دلالان بازارخودرو دست به کار شدند

دلالان بازارخودرو دست به کار شدند

ممتازنیوز: در روزهای اخیر با وجود رکود بازار و عدم خرید خودرو توسط عموم، دلالان بازار خودرو دوباره دست به کار شده و در حال خرید خودرو خصوصاً خودروهای صفرکیلومتر هستند.

به گزارش ممتازنیوز، به عقیده فعالان بازار خودرو، زمزمه افزایش قیمت به بازار خودروها آمده و همین زمزمه زیر پوستی پس از رکود چند ماهه باعث شده تا طیف وسیعی از دلالان دست به کار شوند و نسبت به خرید انبوه خودرو اقدام کنند.
مسعود اسماعیلی یکی از کارشناسان بازار خودرو در گفتگو با خبرنگار ما گفت: صحبت های رئیس جمهور سابق و شورای رقابت امید کاذبی را در مردم ایجاد کرد و خریداران واقعی به امید کاهش قیمت، خرید خود را به تعویق انداختند که این موضوع باعث رکود نسبی در بازار خودرو شد.
وی افزود: اکنون با گذشت ۹ ماه از وعده های داده شده و نا امیدی خریداران و زمزمه های افزایش مجدد قیمت خودرو بر اساس فرمول شورای رقابت موجب شده برخی خریداران که دیگر امیدی به کاهش قیمت خودرو ندارند اقدام به خرید کنند که این امر باعث رونق نسبی بازار در هفته گذشته شد.
اسماعیلی گفت: در کنار خریداران واقعی این دلالان هستند که مجدداً دست به کار شده اند و در بازار خریدهای کلی انجام می دهند که این موضوع مطمئناً باعث کمیاب شدن خودرو در بازار و افزایش قیمت ها خواهد شد .
این کارشناس بازار تصریح کرد: مطمئناً بعد از یک رکود چند ماهه، بازار خودرو با یک تقاضای خرید بالا روبرو می شود و همین امر با توجه به کاهش تولید خوروسازان داخلی باعث کمیاب شدن خودرو و افزایش باورنکردنی قیمت ها خواهد شد.
اسماعیلی بهترین زمان خرید خودرو را ماه های آبان تا بهمن دانست و افزود: معمولاً در ماههای پایانی سال به جهت سفرهای نوروزی بازار خودرو با افزایش تقاضا روبرو می شود که این امر معمولاً افزایش قیمت را نیز به دنبال دارد و خریداران باید در این بازه زمانی اقدام به خرید کنند تا با افزایش قیمت پایان سال مواجه نشوند.


پرشین خودرو |
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.