دلخوری علی پروین از رویانیان

ممتازنیوز : مدیر راهبردی تیم فوتبال پرسپولیس روز گذشته با اصرار برخی از دوستانش از استعفا کردن منصرف شد اما او هنوز از بابت برخی اتفاقات تیمش ناراحت است و …!

— – — – — – — – — – — – — – — – — – — – — – — – — – — – —

به گزارش جهان، روز گذشته جلسه ای با حضور برخی از پیشکسوتان باشگاه پرسپولیس برگزار شد که نکته مهم این نشست، دلخوری علی پروین از بابت برخی تصمیمات اخیر بود.

 علی پروین که از مدتها قبل گزینه های مورد نظر خود برای پست سرپرستی تیم فوتبال پرسپولیس را به رویانیان معرفی کرده و انتظار داشت یکی از آن نفرات و ترجیحا محمود خوردبین در این پست فعالیت کند، از انتصاب اخیر رویانیان دلخور است.

 مدیرعامل باشگاه پرسپولیس اخیرا «سعید شیرینی» یکی از نزدیکان خود را بعنوان سرپرست موقت تیم انتخاب کرده که این انتخاب به مذاق علی پروین خوش نیامده است.

 پروین روز گذشته این دلخوری خود را به گوش چند تن از پیشکسوتان پرسپولیس و اعضای کمیته فنی این مجموعه رساند و حتی اعلام کرد که قصد استعفا کردن دارد اما در ادامه اصرارهای دوستان وی و بویژه دو نفر از پیشکسوتان پرسپولیس موجب شد تا وی فعلا قید استعفا را بزند و در انتظار تعیین سرپرست قطعی تیم از سوی رویانیان باشد.

 بحث تعیین سرپرست پرسپولیس مدتهاست که مطرح است و پیشکسوتان این مجموعه جملگی بر این نظر هستند که این مسوولیت باید به یکی از پیشکسوتان باشگاه پرسپولیس واگذار شود.

گفته می شود که علی پروین دو سه نفر را برای این پست مدنظر دارد که جدی ترین آنها محمود خوردبین است.

 باید منتظر ماند و دید رویانیان که تا دو هفته قبل معتمدترین فرد را علی پروین می دانست در برابر دلخوری اخیر مدیر راهبردی پرسپولیس که واکنشی نشان می دهد.

طبقه بندی: ورزش   |   تعداد بازدید: ۵۷ نفر   |   تاریخ انتشار: چهارشنبه ۲۸ تیر
آخرین اخبار و جدیدترین مطالب در مورد , رویانیان, علی پروین, پرسپولیس


مجله اینترنتی عکس ، دانلود اهنگ ، اس ام اس ، اخبار روز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.