دلخوش: مردم با مشارکت در انتخابات فرصت تعیین سرنوشت را از دست ندهند

سخنگوی کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس از کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری خواست که صرفا به تشریح برنامه ها و توانایی های خود بپردازند و از دامن زدن به تخریب یکدیگر پرهیز کنند.

سید کاظم دلخوش اباتری در گفت و گو با ایسنا، درباره فضای انتخاباتی پیش روی کشور و مسائلی که کاندیداها باید به آن توجه داشته باشند، گفت: چشم مردم به برنامه های کاندیداهاست و به این توجه می‌کنند که کدام شخصیت برنامه مطلوب تر و بهتری ارائه می‌کند

وی اظهار کرد: کاندیداها باید در این فرصت به تشریح برنامه ها و آنچه در دست دارند بپردازند و با برنامه ای جامع و کامل پا به عرصه بگذارند تا مردم ضمن ارزیابی توانایی ها و برنامه ها شخص مورد نظر خود را انتخاب کنند.

نماینده مردم صومعه سرا همچنین اضافه کرد: از سوی دیگر کاندیداها نباید اجازه به حاشیه رفتن فضای انتخابات را بدهند و از تخریب دیگری باید با جدیت پرهیز کنند، این رفتار به هرشکل خلاف شرع و ناپسند است و افراد صرفا باید به تشریح توانایی ها و معرفی خود بپردازند.

سخنگوی کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس ادامه داد: ما به مردم توصیه می‌کنیم مشارکت پرشوری در انتخابات داشته باشند و اجازه ندهند این فرصت تعیین سرنوشت از دست برود، حضور حداکثری در انتخابات موجب می‌شود که جهان در تصمیم گیری ها نسبت به ما با عینک بدبینی نگاه نکند، پس بنابراین مشارکت حداکثری اهمیت فراوانی برای کشور و مردم به همراه دارد.

دلخوش در پایان گفت: افرادی که از سوی شورای نگهبان تایید شدند از فیلتر اصلی گذشته و مورد تایید هستند، حال باید منتظر باشیم و ببینیم نتیجه آرای مردم چه خواهد شد و مردم هر انتخابی داشته باشند کاندیداها باید تابع آن باشند.

انتهای پیام

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.