دلیل اینکه به اینترنت معتاد میشویم؟

طی چند سال گذشته متخصصان بن در مجموع روی ۸۴۳ نفر مطالعه کرده و عادات آنها را در ارتباط با کاربرد اینترنت مورد ارزیابی قرار دادند.

به گزارش ممتازنیوز به نقل ازایسنا: متخصصان علوم پزشکی دانشگاه بن در یک مطالعه جدید عوامل و پیامدهای اعتیاد به اینترنت را آشکار ساختند.

دکتر کریستیان مونتاگ، متخصص اصلی این مطالعه در دپارتمان روانشناسی بیولوژیک دانشگاه بن یادآور شد: آزمایشات ما تایید می‌کند که معضل اعتیاد به اینترنت یک خیال واهی و ساخته و پرداخته ذهن نیست بلکه عامل پزشکی دارد و درمانگر‌ها و پزشکان هر روز به اطلاعات بیشتری درباره این اختلال روانی دست پیدا می‌کنند.

طی چند سال گذشته متخصصان بن در مجموع روی ۸۴۳ نفر مطالعه کرده و عادات آنها را در ارتباط با کاربرد اینترنت مورد ارزیابی قرار دادند.

به نوشته روزنامه اکسپرس، در این مطالعه متخصصان دانشگاه بن با همکاری کارشناسان انستیتو مرکزی سلامت روان مانهیم روی ساختار ژنتیکی کاربران اینترنتی بررسی‌های دقیقی انجام دادند.

آنها دریافتند که از بین افراد تحت مطالعه، ۱۳۲ نفر مشکلات رفتاری مرتبط با کاربرد اینترنت از خود بروز می‌دهند.

این کارشناسان با انجام آزمایشات بیشتر متوجه شدند که همین ۱۳۲ نفر حامل یک نسخه ژنتیکی متفاوتی هستند که در اعتیاد به نیکوتین نیز نقش مهمی ایفا می‌کند.

بعلاوه بررسی‌ها نشان داد در میان افرادی که اختلالات رفتاری ناشی از اعتیاد به اینترنت بروز می‌دهند، این نسخه ژنتیکی به طور خاص در زنان شایعتر از مردان است.

طبقه بندی: اخبار مهم   |   تعداد بازدید: ۱۰۱ نفر   |   تاریخ انتشار: چهارشنبه ۱۲ مهر
آخرین اخبار و جدیدترین مطالب در مورد , اینترنت, معتاد


مجله اینترنتی عکس ، دانلود اهنگ ، اس ام اس ، اخبار روز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.