دلیل این همه گرانی چیست؟ بی انصافی مغازه داران؟ ضعف سازمان تعزیرات؟ شاید هم هر دو !

چکیده: قیمت ها سر به فلک کشیده شده و بازرسان فقط به جریمه فکر می کنند.

گزارش میدانی خبرنگار از مغازه داران و فروشندگان خیابان ولی عصر حاکی از آن است که صاحبان این مغازه ها انصاف خودشان رو نادیده گرفتند و بی خبر از همه جا دست به گران فروشی دسته جمعی زدند . 

وقتی چشم خیلی از مردم محله ناهید غربی و خیابانهای همجوار آن به قیمت اجناس و مواد خوراکی روشن می شود برق از سرشان می پرد . این اتفاق چند ماهی است که ذهن مردم این منطقه رو در گیر کرده که چرا یه عده تنها منتظر ماهیگیری در آب گل آلود هستند؟ 

گزارش از این قرار است که این فروشندگان تمام مواد خوراکی و غذایی خود را تا ۲۰۰ در صد افزایش داده اند و جالب تر آنکه برچسب قیمتی را روزانه تغییر می دهند این اتفاق باعث کاهش قدرت خرید مردم منطقه شده است .

گزارش خبرنگار حاضر در جمع مردم این منطقه حاکی از آن است که بعد از ارائه گزارش به سازمان تعزیرات ، متاسفانه بازرسان بعد از مراجعه به این مغازه ها تنها آنان را جریمه کرده و بدون اخطاریه محل مود نظر را ترک می کنند  به طوریکه از سوی بازرسان سازمان صراحتا اعلام می شود که “ما جریمه می کنیم و به قیمت ها کاری نداریم “

انگار سازمان تعزیرات هم برای خود بانکی افتتاح کرده تا تنها وجوه جریمه ای را در آن پس انداز کند و خبری از رسیدگی به سودجویان و فروشندگان گران فروش نیست.


ارانیکو – آخرین اخبار و مقالات

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.