دلیل پلاک نشدن خودروها در ابتدای سال

https://www.momtaznews.com/wp-content/uploads/2015/04/68ff7c627ab08a01d445956f0890636d2.jpg

در حال حاضر در اکثر نمایندگی‌های خودرو شاهد خودروهایی هستیم که چند روزی است در پارکینگ نمایندگی‌ها بلاتکلیف مانده‌اند و مشتریان منتظر پلاک شدن خودرو توسط پلیس راهور هستند.

داستان پلاک نشدن خودروها در ماه‌های اول هر سال یک داستان تکراری و دردی کهنه است که باعث دردسر برای خریداران خودرو و مردم می‌شود.

به گزارش ممتازنیوز، هر ساله در ابتدای سال و در فروردین‌ شاهد اختلاف‌هایی بین خودروسازان و پلیس راهنمایی و رانندگی هستیم. این اختلاف‌ها اتفاقی تکراری است و امسال نیز تکرار شده است؛ اختلاف‌هایی همچون نداشتن آپشن، تجهیزات ایمنی خودروها و… .

این کشمکش‌ها گاها چند هفته‌ای طول می‌کشد و این موضوع باعث پلاک نشدن خودروها توسط پلیس راهور می‌شود.

پلاک نشدن خودروها به طور معمول در ماه اول سال یا در بعضی از ماه‌های سال باعث می‌شود که خودروهای صفر کیلومتر در بازار کم شود و این موضوع، گران شدن خودروهای صفر کیلومتر را در پی دارد.

از نگاه نمایشگاه‌داران خودرو، افزایش قیمت‌ها تا حد زیادی به نفع خودروسازان است؛ چراکه از آب گل‌آلود ماهی گرفته و به علت افزایش قیمت‌ها در بازار، شروع به گران کردن قیمت کارخانه خودرو می‌کنند.

با این وجود، در حال حاضر در اکثر نمایندگی‌های خودرو شاهد خودروهایی هستیم که برای مشتریان هستند و چند روزی است در پارکینگ نمایندگی‌ها بلاتکلیف مانده و مشتریان منتظر پلاک شدن خودرو توسط پلیس راهور هستند.

در این میان مساله‌ای که مطرح است، این‌که خودروسازان و پلیس راهور نباید این اختلاف‌ها و مشکلات تکراری را قبل از شروع سال جدید با یکدیگر حل کنند یا اگر خودرو فاقد تجهیزات ایمنی است، به خودروسازان اعلام کنند تا شروع سال جدید این امکانات را فراهم کنند.

۲۲۵۳۹

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.