دلیل گران‌تر بودن بعضی گوشت‌ها

چکیده: رییس اتحادیه تهیه و توزیع گوشت گاوی گفت: قیمت گوشت صاف با مخلوط در واحدهای صنفی تفاوت دارد.

علی خندان‌روی با بیان این‌که گوشت گوسفندی استرالیا در حال حاضر ۱۵ هزار و ۴۰۰ تومان به دست مصرف‌کننده می‌رسد، تصریح کرد: گوشت گوساله مخلوط داخلی نیز در سطح شهر در واحد‌های صنفی اتحادیه تهیه و توزیع گوشت گاوی باید ۲۰ هزار تومان به فروش برسد.

وی ادامه داد: قیمت توزیع گوشت گاوی و گوسفندی در واحد‌های صنفی که پروانه‌ آنها از سوی اتحادیه تهیه و توزیع گوشت گاوی کسب شده، کاملا مشخص است و نظارت روی این واحد‌های صنفی بر عهده این اتحادیه است.

خندان‌روی با تاکید براین‌که قیمت‌گذاری انواع گوشت در میادین و فروشگاه‌ها از سوی اتحادیه نیست، گفت: گوشت گاوی، گوسفندی و حتی گوشت مرغ در انواع واحد‌های صنفی که زیر نظر اتحادیه‌های مختلف است، عرضه می‌شود، ولی ما تنها وظیفه‌ی نظارت بر واحد‌های صنفی متعلق به اتحادیه تهیه و توزیع گوشت گاوی را داریم.

رییس اتحادیه تهیه و توزیع گوشت گاوی ادامه داد: قیمت‌هایی که از سوی واحد‌های صنفی سایر اتحادیه‌ها به غیر از اتحادیه ما ارائه می‌شود، در حیطه‌ی نظارت ما قرار ندارد.

وی در پایان با بیان این‌که اگر واحد صنفی در حوزه‌ی اتحادیه ما تخلف کند، این موضوع را کنترل می‌کنیم، گفت: اگر تخلفی مشاهده شود از سوی اتحادیه واحد صنفی به تعزیرات معرفی می‌شود.


ارانیکو – آخرین اخبار و مقالات

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.