دلیل گرایش مردان به جراحی در سنین بالا

۰۹اردیبهشت،

یک متخصص گوش و حلق و بینی با اشاره به سیر صعودی جراحی زیبایی بینی در دنیا، اظهارداشت: متاسفانه افزایش جراحی زیبایی بینی در ایران، نمی تواند روند خوبی باشد.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران ، یک متخصص گوش و حلق و بینی با اشاره به سیر صعودی جراحی زیبایی بینی در دنیا، اظهارداشت: متاسفانه افزایش جراحی زیبایی بینی در ایران، نمی تواند روند خوبی باشد.

دکتر علی اصغر پیوندی اظهارداشت: درخواستهای خود بیماران یکی از دلایل افزایش تقاضا برای جراحی پلاستیک و زیبایی بینی است.

وی با بیان این مطلب که اشخاص معدودی می باشند که در کشور این قبیل جراحی های زیبایی و پلاستیک را انجام می دهند، افزود: جراحان پلاستیک و گوش و حلق و بینی، اشخاصی می باشند که می بایست این نوع اعمال جراحی را انجام دهند ولی متاسفانه همکاران دیگری هم وارد این عرصه شده اند.

رئیس نظام پزشکی تهران با اشاره به روند صعودی جراحی زیبایی بینی در دنیا، گفت: باید اذعان داشت که افزایش تقاضا برای این نوع اعمال جراحی نمی تواند روند خوبی باشد. زیرا ممکن است در این بین، درمان بعضی بیماریها که برای سلامتی اشخاص مضر می باشند، فراموش شود. یعنی اینکه، جراح گوش و حلق و بینی به سراغ جراحی زیبایی برود و از انجام سایر عملهای جراحی باز بماند.

پیوندی در ارتباط با گرایش مردان در سنین بالا به انجام جراحی پلاستیک و زیبایی بینی، اظهارداشت: با توجه به اینکه شرایط فیزیولوژیک بدن و چهره اشخاص در سنین بالا دستخوش تغییر می گردد، فرد می خواهد احساس جوانی و شادابی را داشته باشد. از همین رو، میل به گرایش به جراحی زیبایی بینی در این قبیل اشخاص نیز وجود دارد.

این متخصص گوش و حلق و بینی در مورد هزینه های جراحی زیبایی بینی در کشور نیز، گفت: چون هزینه های جراحی زیبایی تحت پوشش بیمه ها نیست، در نتیجه نمی توان هزینه واحدی برای آن تعریف کرد و اصولا بر اساس شرایط توافقی دریافت می گردد.

خبرگزاری مهر


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.