دل تبلتهای Venue خود با پردازنده اینتل را معرفی کرد، تبلت هایی با سیستم عامل اندروید و ویندوز

ممتازنیوز:

1

شرکت دل تبلت های جدیدی با نام Venue را معرفی کرد. در واقع این شرکت چهار تبلت جدید معرفی نموده که ۲ تبلت اندرویدی و دو تبلت ویندوزی هستند. Venue 7 و Venue 8 تبلت هایی اندروید و ارزان قیمت می باشند که از صفحه نمایشی IPS LCD با رزولوشن ۱۲۸۰ در ۸۰۰ پیکسل و چیپ ست Intel Atom Z2580 که دارای دو هسته ۲ گیگاهرتزی است بهره می برند. Venue 7 با حافظه ۱۶ گیگابایتی و Venue 8 با حافظه داخلی ۱۶ و ۳۲ گیگابایتی عرضه می شوند (با قابلیت پشتیبانی از مایکرواس دی).

هر دو تبلت دارای سیستم عامل اندروید ۴.۲.۲ هستند که قابلیت ارتقا به اندروید ۴.۴ را نیز دارد. این تبلت ها که قابلیت پشتیبانی از شبکه ۴G را دارند، از تاریخ ۱۸ اکتبر و با قیمت ۱۵۰ دلار برای مدل ۷ اینچی و ۱۸۰ دلار برای مدل ۸ اینچی عرضه می شوند.

3

تبلت بعدی، Venue 8 Pro نام دارد که تبلتی با صفحه نمایش ۸ اینچی IPS و رزولوشن ۱۲۸۰ در ۸۰۰ پیکسل، پروسسور چهار هسته ای Atom Bay Trail، حافظه داخلی ۳۲ و ۶۴ گیگابایتی با اسلات microSD card و سیستم عامل ویندوز ۸.۱ است. Venue 8 Pro قیمتی ۳۰۰ دلاری دارد و از تاریخ ۱۸ اکتبر عرضه خواهد شد.

در نهایت نوبت به مدل Venue 11 Pro می رسد که برای رقابت با سرفیس مایکروسافت روانه بازار خواهد شد.

این تبلت دارای صفحه نمایشی ۱۱ اینچی با رزولوشن ۱۹۲۰×۱۰۸۰ پیکسل، پروسسور Intel Atom Bay Trail با قابلیت انتخاب پردازنده های Intel Core i3 یا i5 هسول، ۲ گیگابایت رم (حداکثر تا ۸ گیگابایت)، ۳۲ گیگابایت فضای ذخیره سازی (حداکثر تا ۲۵۶ گیگابایت)، پورت USB 3.0، باتری با عمر حدود ۱۱ ساعت و سیستم عامل ویندوز ۸.۱ می باشد.

4

همراه با این تبلت می توان یک کاور/کیبورد و یک داک کیبورد با پورت های اضافی که دارای باتری می باشد نیز سفارش داد. تبلت Venue 11 Pro با قیمت پایه ۵۰۰ دلار از تاریخ ۷ نوامبر عرضه می شود.

gsmarena

پی سی وار

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.