دمای تهران به ۳۸ درجه می‌رسد

۲۴خردادماه،

کارشناس ارشد هواشناسی با بیان اینکه تابستان سال جاری نسبت به شرایط عادی نیم تا ۱٫۵درجه گرمتر خواهد شد، گفت: دمای هوای تهران طی ۲ روز آینده به ۳۸درجه سانتی گراد می‌رسد.

به گزارش مشرق، محمد اصغری در گفت‌وگو با فارس با اشاره به روند افزایشی دمای هوا در کل کشور، اظهارداشت: دمای هوا در تهران نیز با روندی افزایشی همراه است به طوریکه پیش‌بینی می‌شود دمای هوای تهران طی ۲روز آینده به ۳۸درجه سانتی‌گراد برسد.

کارشناس ارشد هواشناسی افزود: تا نیمه هفته آینده شاهد روند افزایشی دمای هوا در کل کشور خواهیم بود به طوری‌که می‌توان گفت که پدیده جوی ملموس طی کشور تا اوایل هفته آتی افزایش دمای هوا خواهد بود.

وی با بیان اینکه در جنوب شرق کشور شاهد پدیده بارندگی خواهیم بود، بیان داشت: در شمال سیستان‌و بلوچستان و جنوب خراسان جنوبی طی ۳روز آینده وزش باد رخ می‌دهد.

به گفته وی، پدیده‌های جوی مزبور طی ۳ روز آینده در نقاط مختلف کشور رخ خواهد داد.

اصغری ادامه داد: طی ۳ روز آینده سواحل استان بوشهر  نیز مواج پیش‌بینی می‌شود.

این کارشناس هواشناسی در ادامه به پیش‌بینی فصلی برای تابستان امسال پرداخت و بیان داشت: نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی حاکی از آن است که تابستان سال جاری نیم تا ۱٫۵درجه سانتی‌گراد نسبت به شرایط عادی گرمتر می‌شود.

اصغری اضافه کرد: این درحالی است که در تابستان امسال بارندگی قابل توجهی در کشور نخواهیم داشت با این حال مقدار بارش باران نسبت به شرایط عادی نرمال پیش‌بینی می‌شود.


مشرق
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.