دنیزلی: به الهلال می‌گفتند قوی‌ترین تیم گروه، ولی ما نشان دادیم پرسپولیس قوی‌تر از همه است

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس امیدوار است که سرخپوشان به روند نتایج خوبشان در آسیا ادامه داده و عملکرد ضعیف در لیگ، مانع از درخشش آنها نشود.

مصطفی دنیزلی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر تیم الهلال عربستان درباره این بازی گفت: مسیر حرکت ما در آسیا کاملا مشخص است. ما تاکنون در آسیا بازی‌های خوبی انجام داده و نتایج خوبی گرفته‌ایم و این روند را در بازی فردا هم ادامه خواهیم داد. اما طبیعی است که با توجه به بازی‌های لیگ برتر ما با دو مشکل روبرو هستیم. نخست آن که وضعیت روحی و روانی تیم ما به دلیل نتایج بد در لیگ برتر کمی ضعیف شده و دوم این که بین شرایط روانی بازی‌های داخلی و آسیایی تفاوت وجود دارد و ما باید این تفاوت را با کار روی ذهن بازیکنان برطرف کنیم.

وی ادامه داد: در بازی فردا نباید اعتماد من و اعتماد طرفداران تیم از بین برود. ما برای خاطر هواداران پرسپولیس و فوتبال ایران سعی می‌‌کنیم که بازی خوبی را از خود به نمایش بگذاریم. این خط سیری است که قرار است که آن را هم فردا ادامه دهیم، به جز این مساله بیشتری برای گفتن باقی نمی‌ماند، چرا که با مسئولیت خود آشنا هستیم و فردا هم برای کسب پیروزی به میدان می‌رویم.

در ادامه خبرنگاری از دنیزلی پرسید چه برنامه‌های برای این تیم دارد که در بازی فردا مانند بازی با الغرافه تیمش در دقایق پایانی بازی پیروزی را با تساوی عوض نکند. سرمربی پرسپولیس در پاسخ گفت: در بازی با الغرافه روی یک حادثه در دقایق پایانی گل خوردیم ، اما همان گل فشار زیادی بر ما وارد کرد. ما قرار است فردا برابر تیمی قرار بگیریم که گفته می‌شد که قویترین تیم این گروه است، ولی با بازی‌هایمان نشان دادیم که قوی‌ترین تیم این گروه ما هستیم و بازیکنان من فردا این را ثابت می‌کنند.

دنیزلی در ادامه و در پاسخ به این سوال که آیا بازیکنان تیمش بر بازی فردا با مصدومیتی روبرو هستند، گفت: در حال حاضر چند تن از بازیکنان ما با اندکی مصدومیت روبرو هستند، ولی شرایط به گونه‌ای نیست که کسی به خاطر مصدوم بودن نتواند در بازی فردا بازی کند.

سرمربی سرخپوشان در حالی تیمش را بدون مصدوم اعلام کرده که سایت باشگاه پرسپولیس در خبر روز دوشنبه خود از آسیب دیدگی اولادی و غیبت او در این دیدار خبر داده بود.

در ادامه خبرنگاری به صحبت‌های چند روز اخیر چند تن از پیشکسوتان پرسپولیس علیه دنیزلی اشاره کرد و از او پرسید، نظرش در مورد آن صحبت‌ها و حمایت ایرانیان و علی پروین از وی چیست؟ سرمربی پرسپولیس در پاسخ گفت: من نمی‌توانم تمام اظهارات دیگران را پیگیری کنم و در واقع این مسایل آنقدرها هم برایمان مهم نیست. این طبیعی است که ما کار خود را انجام می‌دهیم و برایمان اهمیتی ندارد که هر کسی درباره ما چه بگوید. من به خاطر موفقیت پرسپولیس به ایران آمده ام و به این کار هم ادامه خواهم داد.

سرمربی پرسپولیس در ادامه نظرش را درباره حضور هواداران پرسپولیس در بازی با الهلال این گونه بیان کرد: ما با هوادارانانمان کامل می شویم و فردا هم مانند بازی با الغرافه منتظر ۱۰۰ هزار هوادار هستیم. من مطمئن هستم که طرفداران ما فردا کنار ما خواهند بود.

دنیزلی در پایان صحبت‌هایش از خبرنگاران خواست که اندکی صبر کنند تا نکته‌ای را به حرف‌هایش اضافه کند. او گفت: هفته‌ گذشته و پس از بازی با تراکتورسازی گفته بودم که ۱۰ نفر از تیم ما خواهند رفت، اما گویا این حرف من باعث سوءتفاهم شده بود و برخی فکر کرده بودند که منظور من این است که از ۱۸ نفری که در آن بازی حاضر بودند، ۱۰ نفر از تیم خواهند رفت، در حالی که منظور من این بود که از مجموع ۳۰ بازیکنی که در پرسپولیس هستند، ۱۰ نفرشان فصل آینده با ما نخواهند بود.

همچنین در پایان نشست خبری خبرنگاری از دنیزلی پرسید، فردا در ورزشگاه آزادی «پرسپولیس روز» را خواهیم دید یا «پرسپولیس شب» که وی در پاسخ گفت: فردا «پرسپولیس روز » را خواهید دید.

آسمیر آودوکیچ نیز که به همراه دنیزلی در نشست خبری حاضر شده بود، درباره بازی فردای این تیم برابر الهلال گفت: ما در بازی‌های آسیایی بسیار خوب بازی می‌‌کنیم و تیممان را با تیمی که در لیگ برتر بازی می‌کند ، فرق دارد. تاکنون شرایط مان بسیار خوب بوده است و من با خط دفاعی تیمم کاملا هماهنگ هستم و امیدوارم فردا هم همین گونه باشد.

۴۳ ۴۳

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.