دهمین مجمع عمومی موتلفه ؛ ۱۳ مهر ماه

خبرگزاری آریا-دهمین مجمع عمومی حزب موتلفه اسلامی ۱۳ مهر ماه در تهران برگزار خواهد شد.
سید حامد حسینی معاون تبلیغات و روابط عمومی حزب موتلفه اسلامی گفت: دهمین مجمع عمومی حزب موتلفه اسلامی ۱۳ مهر ماه در تهران برگزار خواهد شد.
به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری آریا  وی افزود: در مراسم افتتاحیه این مجمع علاوه بر اعضای حزب، از شخصیت های برجسته کشور دعوت خواهد شد و خبرنگاران رسانه ها نیز این مراسم را پوشش خبری خواهند داد.
وی اضافه کرد: سخنرانی یکی از شخصیت های سیاسی کشور و گزارش دبیر کل حزب از عملکرد ۳ سال گذشته از جمله برنامه های افتتاحیه مجمع عمومی است.
حسینی همچنین گفت: نشست اصلی مجمع عمومی که پس از برگزاری مراسم افتتاحیه است به منظور بررسی خط مشی سه سال آینده بر اساس چشم انداز حزب و انتخاب اعضای شورای مرکزی می باشد.
معاون تبلیغات و روابط عمومی حزب موتلفه اسلامی همچنین در پاسخ به سوالی درباره اخبار ضد و نقیض برخی پایگاههای خبری مبنی بر اختلاف نظر درباره مراسم سالگرد شهدای شهریور ، شهیدان اندرزگو، عراقی و لاجوردی اظهار داشت: ستاد مراسم سالگرد شهدای شهریور ماه متشکل از خانواده ، تعدادی از دوستان این شهدا و نیز حزب موتلفه اسلامی است و حزب موتلفه اسلامی به جهت حضور و فعالیت این شهدا در این تشکل عضوی از ستاد بزرگداشت شهدای شهریور است.
وی با اشاره به جوسازی برخی از پایگاههای خبری مبنی بر مخالفت با دعوت از حجت الاسلام و المسلمین ناطق نوری برای سخنرانی در این مراسم گفت: از ابتدا قرار بود حجت الاسلام و المسلمین رییسی برای سخنرانی در این مراسم دعوت شود و ایشان نیز با نظر لطف این دعوت را پذیرفتند.
مسئول تبلیغات ستاد بزرگداشت شهدای شهریور ماه ادامه داد: جلسات ستاد در فضایی دوستانه تشکیل شد و اختلافی نیز در خصوص انتخاب سخنران بروز نکرد و حزب موتلفه اسلامی نیز چنین پیشنهادی را مطرح نکرده بود.
وی همچنین با اشاره به خبر کذب برخی پایگاه های خبری درباره تهدید خانواده شهید لاجوردی با اشاره به مصاحبه دکتر حسین لاجوردی گفت: نماینده خانواده شهید لاجوردی در ستاد بزرگداشت شهدای شهریور پس از برگزاری مراسم ،کذب بودن خبر تهدید خانواده شهید لاجوردی را اعلام کرده بود.


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.