دهمین نمایشگاه بین‌المللی مسکن و انبوه‌سازان افتتاح شد

گردآوری توسط گروه عمران ممتازنیوز

http://www.bananews.ir/دهمین نمایشگاه مسکن، انبوه سازان و فرصت‌های سرمایه‌گذاری همزمان با جشنواره فروش واحدهای تجاری، اداری و مسکونی و اولین نمایشگاه املاک و مستغلات در نمایشگاه بین‌المللی مشهد آغاز شد.

به گزارش ممتاز (BanaNews.ir) سید علیرضا صدرزاده – مدیر برگزاری دهمین نمایشگاه مسکن، انبوه سازان و فرصت‌های سرمایه‌گذاری – اظهار کرد: شرکت‌هایی از استان‌های خراسان رضوی، خراسان شمالی، مازندران، تهران، آذربایجان غربی، هرمزگان، جزیره کیش و اصفهان در این نمایشگاه حضور دارند.

وی با اشاره به ویژگی‌های دهمین نمایشگاه مسکن، انبوه سازان و فرصت‌های سرمایه‌گذاری افزود: این نمایشگاه با حضور بیش از ۳۰ شرکت سرمایه‌گذار خارجی برگزار شده است.

صدرزاده گفت: باتوجه به جشنواره فروش، مشارکت‌کنندگان از تخفیف ویژه‌ای برخوردارند به طور‌ی‌که برای خریداران بین پنج تا ۱۰ درصد کاهش هزینه درنظر گرفته شده است.

مدیر عامل شرکت مدیریت پروژه‌های نمایشگاهی افزود: دهمین نمایشگاه بین‌المللی مسکن، انبوه سازان و فرصت‌های سرمایه‌گذاری در بخش مسکن و سومین

جشنواره فروش واحدهای مسکونی، تجاری و اداری نسبت به سال قبل با ۶۰ درصد رشد همراه است.

وی گفت: در حاشیه دهمین نمایشگاه بین المللی مسکن، انبوه سازان و فرصت‌های سرمایه‌گذاری در بخش مسکن و سومین جشنواره فروش واحدهای مسکونی، تجاری و اداری سه جایزه ویژه خریداران و سرمایه گذاران در نظر گرفته شده است.

دهمین نمایشگاه مسکن، انبوه سازان و فرصت‌های سرمایه گذاری همزمان با جشنواره فروش واحدهای تجاری، اداری و مسکونی و اولین نمایشگاه املاک و

مستغلات تا یکم آذر از ساعت ۱۶ تا ۲۲ برپاست.

بنانیوز – ممتاز، خبرها صنعت ساختمان کشور، عمران – معماری – شهرسازی
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.