دهمین نمایشگاه بین المللی جهانگردی و صنایع وابسته

به گزارش ممتازنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان،

دهمین نمایشگاه بین المللی جهانگردی و صنایع وابسته با هدف معرفی توانمندی های کشور در صنعت گردشگری با حضور معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، در سطح بین المللی، ۸ لغایت ۱۲ آبان ماه جاری در شهر مقدس مشهد گشایش می یابد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران، دهمین نمایشگاه بین المللی جهانگردی و صنایع دستی به منظور معرفی توانمندی های گردشگری بخش خصوصی و دولتی در بخش هایی چون  تجهیزات، حمل و نقل، آموزش، طرح های اجرایی و صنایع دستی در سطح بین المللی با حضور ۱۲ کشور از جمله مالزی، تایلند، قبرس، ترکیه و برزیل برگزار می شود. 

همچنین با توجه به حاضر شدن کشورهای فعال در پروژه توسعه گردشگری جاده ابریشم، بخشی از ظرفیت اطلاع رسانی نمایشگاه به معرفی توانمندی های این حوزه اختصاص یافته است. 

نمایشگاه مذکور با حضور فعالین بخش خصوصی از جمله دفاتر خدمات مسافرتی، خطوط هوایی، مراکز اقامتی، ادارات کل میراث فرهنگی ۳۱ استان کشور، مناطق آزاد و شرکت های متخصص در حوزه صنعت گردشگری برگزار می شود. 

گفتنی است برگزاری همایش علمی گردشگری و جشنواره فیروزه جزو برنامه های جانبی دهمین نمایشگاه بین المللی جهانگردی و صنایع دستی در شهر مشهد به شمار می آید. /ر


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.