دهمین کنگره جامعه اسلامی مهندسین ۸ تیر برگزار می شود/ لاریجانی سخنران ویژه

به گزارش خبرنگار مهر، دهمین کنگره سراسری جامعه اسلامی مهندسین هشتم تیرماه سال جاری با حضور اعضای این تشکل از سراسر کشور برگزار می شود.

مهدی اسماعیلی مدیر روابط عمومی جامعه اسلامی مهندسین در همین ارتباط به خبرنگار مهر گفت: مجمع عمومی “جام” به صورت دو سالانه با حضور اعضای این تشکل در سراسر کشور و اعضای شورای مرکزی این تشکل برگزار می شود.

وی افزود: در این نشست گزارشی از فعالیت های دو ساله ارائه خواهد شد و اعضای برنامه دو سال آینده را هم ارائه خواهند کرد تا در مجمع تصویب شود.

مدیر روابط عمومی جامعه اسلامی مهندسین تاکید کرد: برای حضور در این نشست از همه گروه ها و شخصیت های شاخص اصولگرا دعوت به عمل خواهد آمد.

وی همچنین تاکید کرد این نشست تنها با سخنرانی یکی از چهره های اصولگرا افتتاح خواهد شد و سپس انتخابات شورای مرکزی این تشکل برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگارمهر و بنا به گفته یکی از اعضای شورای مرکزی جامعه اسلامی مهندسین ،علی لاریجانی به عنوان سخنران ویژه در این نشست به تحلیل شرایط سیاسی کشور خواهد پرداخت.

بنا بر این گزارش نهمین کنگره جامعه اسلامی مهندسین سوم تیرماه سال ۱۳۸۹ در حسینیه الزهرا سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی با سخنرانی محمد جواد لاریجانی برگزار شده بود.


MehrNews Rss Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.