دواتگری: ارائه گزارش نهایی بررسی سبب مرگ ستار بهشتی به هیات رییسه/ تقدیر از برکناری رییس پلیس فتا

۱۲م آذر ،

مامور رسیدگی به پرونده ستار بهشتی در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، ضمن قدردانی از فرماندهی ناجا برای برکناری رییس پلیس فتای تهران بزرگ، گفت که گزارش نهایی رسیدگی‌ به مرگ ستار بهشتی این هفته به هیات رییسه مجلس ارائه خواهد شد.
مهدی دواتگری اظهار کرد: گزارش نهایی خود را در مورد سبب مرگ ستار بهشتی و روند بررسی‌های انجام شده امروز بعدازظهر به اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی ارائه خواهم کرد که بر اساس آن این گزارش به هیات رییسه تقدیم خواهد شد.
به گفته وی، قرائت این گزارش منوط به تصمیم هیات رییسه است.
این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در ادامه ضمن قدردانی از فرماندهی ناجا برای برکناری رییس پلیس فتای تهران بزرگ، اظهار کرد: به دنبال پیشنهاد هفته قبل ما برای برخورد با تخلفات و سهل‌انگاری‌های انجام شده توسط پلیس فتا، فرماندهی ناجا اقدام شجاعانه‌ای برای برکناری پلیس فتای تهران بزرگ انجام داد که باید قدردانی نمود.
دواتگری ادامه داد: در صورت وجود نظارت درست، مدیریت مطلوب و نبود سهل‌انگاری در پلیس فتا مطمئنا شاهد بروز این اتفاق ناگوار نبودیم، چه اینکه اگر فرماندهی پلیس فتای تهران بزرگ مدیریت و کنترل درستی را انجام می‌داد، این اتفاق رخ نمی‌داد.
مامور رسیدگی به پرونده ستار بهشتی در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در عین حال تاکید کرد که رییس پلیس فتای تهران بزرگ نقشی در این اتفاق نداشته اما سهل‌انگاری و قصور ایشان در این رابطه محرز بوده است.
وی همچنین در ادامه از قوه قضاییه و نیروی انتظامی برای انجام همکاری‌های خوب با مجلس در مورد رسیدگی به این پرونده تشکر کرد و گفت: نباید تخلف یک مامور را به حساب کل ناجا گذاشت چرا که برادران ما در نیروی انتظامی تلاش شبانه‌روزی در سطح جامعه دارند.
/۲۹۲۲۰

دانلود   دانلود


خبرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.