دوخبر از بدمینتون

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بدمینتون ، پگاه کامرانی، الناز فیض منش، صفورا زمانلو، فاطمه سروقدی، مرضیه بوجاریان، یاسمین شبیهی، راضیه بوجاریان و نیکو امینیان از سمنان، ملیکا مطلبی از زنجان، نیکی طرفی نژاد، ثریا آقایی، مهرانه زمانیان، ثمین عابد خجسته، آلا طرفی نژاد، فرنوش داوودی، آوا اصلانی، شادی بلیغی و آرزو دلگشا از تهران، یسری بیگی و شیدا محمدی از اصفهان، زهرا کهریزی و کیانا هاشمی از البرز، پانته آ خدابخش، زهرا ده بزرگی، سارا کیوان ،نگار ناسوتی از فارس و مریم قنبری از گیلان ورزشکاران شرکت کننده در این رقابتها هستند.

این نفرات ۲۲ اردیبهشت وارد اردو می شوند و ۲۳ و ۲۴ اردیبهشت مسابقات در کمپ تیم های ملی بدمینتون برگزار خواهد شد.

در این مسابقات انتخابی ۸ بدمینتون باز در دو بخش یک نفره و دونفره برای شرکت در مسابقات برون مرزی انتخاب می شوند.

** اردوی استعدادیابی بدمینتون زنان به منظور پشتوانه سازی برای تیم ملی بدمینتون ۲۵ تا ۲۹ اردیبهشت در تهران برگزار می شود.

براساس برنامه ریزی کمیته استعدادیابی در برگزاری اردوهای متمرکز به منظور پرورش استعدادها، قرار است ۱۳ بدمینتون باز زیر نظر فریبا جلالیان سرمربی تیم ملی بدمینتون بانوان به تمرین بپردازند.

نسیم مونسان، یلدا آرایی و کیانا شیرزادی از البرز، سایه خلیل الرحمان و یگانه کرمانی از اصفهان، کیمیا راغب از مازندران، عطیه فلاح از یزد، نازنین بشیری از کرمانشاه، الهام حسینی از بوشهر، یگانه تفرشی، هدیه شمس، آیدا فاضلی و مهرنوش زمانیان از تهران نفراتی هستند که به منظور ارتقای سطح فنی به اردوی استعدادیابی فدراسیون دعوت شده اند.

نفرات دعوت شده متولدین سالهای ۷۹ تا ۸۱ هستند.

۱۸۲۸

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۱۰۱۸۳۵


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.