دود جنگ آمریکا علیه سوریه به چشم صهیونیست‌ها می‌رود

فروردین ۱۴۰۳

اگر آمریکا خودش را درگیر جنگ با سوریه کند، این احتمال وجود دارد که رژیم صهیونیستی به شدت از سوی دولت سوریه و مدافعانش مورد تهاجم قرار گیرد.

“مهدی امیدی” استاد دانشگاه در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، با اشاره به تهدید نظامی آمریکا علیه سوریه در راستای برآورده شدن منافع رژیم صهیونیستی اظهار داشت: جریان مقاومت برای مهار قدرت‌‌طلبی‌های روز افزون رژیم غاصب صهیونیستی به وجود آمده و در تلاش است تا سیاست‌های ضد اسلامی دولت نامشروع اسرائیل در منطقه را نقش برآب کند.
 
این استاد دانشگاه ادامه داد: صهیونیست‌ها سعی دارند با مقاعد کردن دولت آمریکا برای ورود به جنگ با سوریه دولت سوریه را سرنگون کنند تا بتواند از این طریق سوریه را به عنوان حلقه واسط گروه‌های مقاومت قطع کنند.
 
امیدی به جنگ ۲۲ و ۳۳ روزه لبنان اشاره کرد و گفت: رژیم غاصب صهیونیستی خود را در تقابل نیروهای مقاومت می‌داند و همین مسئله  این رژیم را  تحت‌فشار قرار داده و امنیت را از او سلب می‌کند.
 
وی اضافه کرد: رژیم جعلی صهیونیستی بهترین راه برای برون‌رفت از بحران خود را در از بین رفتن دولت سوریه می‌داند و از این رو دولت‌های دیگر را به جنگ افروزی ترغیب می‌کند.
 
امیدی ادامه داد: اگر آمریکا به دخالت در امور منطقه ادامه دهد، نفرت مردم روز به روز نسبت به این کشور  بیشتر می‌شود، بنابراین برای استمرار حرکت‌های سیاسی، اقتصادی و امنیتشان در خاورمیانه و آسیای غربی با مشکل جدی مواجه می‌شوند.
 
این استاد دانشگاه در پایان با تاکید بر اینکه دولت‌مردان آمریکا نباید در سوریه دخالت کنند، خاطرنشان کرد:  اگر آمریکا خودش را درگیر جنگ کند، این احتمال وجود دارد که رژیم صهیونیستی  به شدت از سوی دولت سوریه و مدافعانش  مورد تهاجم قرار گیرد.
 
انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.