دوران تسلط راهبردی آمریکا در منطقه به پایان رسیده است/ رصد لحظه به لحظه تحرکات دشمن

به گزارش تفسیری ممتازنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان در تاریخ شنبه ۱۳م آبان ۹۱،

معاون ستادکل نیروهای مسلح با اشاره به رصد لحظه به لحظه تحرکات دشمن گفت: دوران تسلط راهبردی، تاکتیکی و نظامی آمریکا در منطقه به پایان رسیده است.

سردار سید مسعود جزایری معاون ستادکل نیروهای مسلح در گفتگو با خبرنگار دفاعی – امنیتی باشگاه خبرنگاران با اشاره به طرح مسدود نمودن تنگه هرمز برای مقابله با افزایش تحریم‌ها گفت: اعمال مدیریت بر تنگه هرمز و اداره آن به خصوص در شرایط بحرانی، جایگاه ویژه‌ای در دکترین دفاعی جمهوری اسلامی دارد.

وی افزود: در این دکترین چند وضعیت پیش‌بینی و برای هر کدام راهکارهای مناسبی تعبیه شده است.

جزایری تصریح نمود: جمهوری اسلامی ایران براساس این وضعیت در چارچوب منافع ملی و در وقت مقتضی، اقدام مؤثری انجام خواهد داد.

معاون ستادکل نیروهای مسلح خاطرنشان نمود: ضرر و زیان اروپا در همراهی با آمریکا علیه جمهوری اسلامی ایران بیش از آمریکا است و این امر در آینده نمودهای روشن‌تری خواهد داشت.

جزایری افزود: چنانچه اروپا و آمریکا بر این تصورند که در مسئله تحریم‌ها مواخذه عملی نخواهند شد، سخت در اشتباه می باشند.

وی درباره تسلط نیروهای مسلح بر ناوهای هواپیمابر آمریکا در آب‌های آزاد گفت: دوران تسلط راهبردی، تاکتیکی و نظامی آمریکا در منطقه به پایان رسیده است.

جزایری تأکید نمود: امروزه جمهوری اسلامی ایران، اشراف مناسبی بر اوضاع نظامی و تسلیحاتی منطقه دارد و قدرت رصد نیروهای مسلح به حدی است که تحرکات دشمن را به طور مرتب مورد تجزیه و تحلیل قرار می‌دهند.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.