دوران قلدری آمریکا و رژیم صهیونیستی در منطقه قبل است

فروردین ۱۴۰۳

عضو هیئت رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: ایران امروز پنجمین قدرت موشکی جهان است و رژیم صهیونیستی باید این مسئله را بداند که کوچک‌ترین خطای آن‌ها را نخواهیم بخشید.

“منصور حقیقت‌پور” نماینده اردبیل، سرعین و نمین در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران با اشاره به ادعای پایگاه اینترنتی خبری آروتز شوا مبنی بر اینکه رژیم صهیونیستی پیشتر قصد حمله به ایران را داشته اما پس از درخواست آمریکا از انجام این کار اجتناب کرده است، گفت: اگر این مسئله صحت داشته باشد که رژیم صهیونیستی بخواهد به مواضع هسته‌ای ایران حمله کند برپایه نظر مقام معظم رهبری حیفا و تل‌آویو را برای آن‌ها جهنم می‌کنیم.   
 
وی ادامه داد: دورانی که آمریکا و رژیم صهیونیستی می‌توانستند در منطقه قلدری کنند گذشت.
 
حقیقت‌پور تاکید کرد: ما امروز پنجمین قدرت موشکی جهان هستیم و رژیم صهیونیستی باید این مسئله را بداند که کوچکترین خطای آن‌ها را نخواهیم بخشید؛ مطمئنا در صورت مرتکب شدن چنین اشتباهی قهرآمیزترین پاسخ را به آن‌ها خواهیم داد.   
 
عضو هیئت رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اظهار داشت: رژیم صهیونیستی به هیچ وجه نباید چنین افکاری را به ذهن خود راه بدهد فرزندان انقلاب اسلامی در جنگ ۳۳ روزه ۲۲ روزه و ۶ روزه توانستند پوزه رژیم صهیونیستی را به خاک بمالند چه برسد به اصل جمهوری اسلامی ایران.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.