دورتموند انتقال لواندوفسکی به بایرن را تکذیب کرد

۳۰ام بهمن ،

لواندوفسکی ۲۴ ساله ۱۸ ماه دیگر با دورتموند قرارداد دارد، اما عملکرد درخشان این بازیکن سبب شده است باشگاه‌های زیادی از جمله منچستر یونایتد و بایرن‌ مونیخ برای به خدمت گرفتن این بازیکن ابراز تمایل کنند. در طول چند روز قبل نیز رسانه‌های محلی در آلمان از عقد قرارداد این بازیکن با بایرن‌ مونیخ خبر داده بودند، اما آکی واتزکه مدیر دورتموند در واکنش به خبر انتقال این بازیکن به بایرن‌ مونیخ گفت: تمام این ماجرا سبب بر هم زدن تمرکز ما شده‌ است .

آکی واتزکه ادامه داد: دو سناریو وجود دارد. یکی این که بایرن علاقه‌ای به جذب مهاجم ما ندارد که در این صورت قضیه منتفی است و دیگر این که بایرن قصد جذب این بازیکن را دارد که در این صورت باید با آرامش و بدون جنجال پیشنهاد خود را ارائه دهد.

واترکه ادامه داد: فعلا او با ما قرارداد دارد، اما او فعلا ترجیح داده است قرارداد خود را تمدید نکند. نمی دانیم برای فصل بعد او در دورتموند بازی می‌کند یا خیر.

در سوی مقابل ماتیاس سامر، مدیر ورزش بایرن‌ مونیخ نیز خبر توافق این باشگاه با لواندوفسکی را رد کرد و گفت: ما هیچ گاه قصد خرید این بازیکن را نداشته ایم و نخواهیم داشت. از طرف ما هیچ چیز خاصی دربارهٔ این انتقال وجود ندارد.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.