دورخیز بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور برای نوسازی سالیانه ۲۰۰هزار واحد مسکن روستایی

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور گفت: این بنیاد نوسازی سالیانه ۲۰۰هزار واحد مسکونی روستایی را در برنامه خود دارد.

دورخیز بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور برای نوسازی سالیانه ۲۰۰هزار واحد مسکن روستایی

به گزارش ممتاز نیوز، علی نیکزاد در بازدید امروز خود از روستاهای چارق و نعمت آباد شهرستان اسدآباد در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با اجرای برنامه نوسازی سالیانه ۲۰۰هزار واحد مسکن روستایی امیدواریم در سال ۱۴۱۰جشن پایان مقاوم سازی مساکن روستایی سطح کشور را برگزار کرده و با هدف گذاری این برنامه تا سال ۱۴۱۰ حتی یک واحد مسکونی غیرمقاوم روستایی در کشور وجود نداشته باشد.

وی از مقاوم سازی و نوسازی  ۵۰ درصد مساکن روستایی سطح کشور خبر داد و یاد آور شد:در سال ۱۳۸۴تنها هفت درصد مساکن روستایی سطح کشور نوسازی شده بودند در حالی که امروز نیمی از مساکن روستایی سطح کشور نوسازی شده‌اند.

نیکزاد در ادامه خاطر نشان کرد: با عنایت رئیس جمهور در شورای عالی مسکن وام مسکن روستایی به ۲۰۰میلیون تومان با سود ۵درصد و بازپرداخت ۲۰ساله و ضمانت سفته زنجیره ای سه نفره رسید که برای اجرای آن هماهنگی هایی لازم بود که این هماهنگی ها انجام شد.

وی خاطر نشان کرد:با مذاکره ای که امروز با بانک مرکزی جمهوری اسلامی انجام دادیم قرار بر آن شد نامه تامین مابه التفاوت سود از سازمان برنامه و بودجه تقدیم بانک مرکزی شود و وام ۲۰۰میلیون‌ تومانی ارزان قیمت که روش پرداخت آن آسان است در اختیار روستاییان قرار گیرد.

انتهای پیام/

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.