دوره آموزشی با رویکرد توسعه مهارت ها و دانش مدیران ارشد

گردآوری توسط گروه بیمه ممتاز نیوز

بینا:عضو هیات مدیره ومعاون طرح و برنامه شرکت سهامی بیمه ایران گفت: کارگاه آموزشی مدیران با هدف آشنایی توسعه شایستگی مدیران ارشد از دانش ومهارت های تصمیم گیری واجرایی طراحی و ادامه خواهد یافت.

به گزارش روابط عمومی بیمه ایران،اکبرافتخاری درحاشیه برگزاری اولین دوره برگزاری آموزش توسعه مهارت های مدیریت و رهبری کسب وکار،‌افزود: این دوره با مشارکت مدیران ارشد سازمان طراحی شده است و امیدواریم با حضور فعال مدیران نگرش و رفتار آنان تعالی یابد. وی افزود: مدیران ارشد شرکت دراین کارگاه آموزشی و به دورازفضای اداری با تازه ترین مسایل مدیریتی آشنا می شوند و به طورقطع درکنارتجربه گرانبهایی که از مشاغل مدیریتی خود دارند ازاین فرصت برای بهبود فضای کسب و کاراستفاده خواهند کرد.
عضوهیات مدیره بیمه ایران درخصوص ویژگی های این بسته کارگاهی و آموزشی نیز گفت: بسته آموزشی موارد علمی – کاربردی را شامل می گردد، به نحوی که مدیران درکمترین زمان ممکن از آخرین دستاوردهای مدیریتی مورد نیاز برای اداره کلان سازمان بهره مند شده و آن را درتصمیمات آتی خود به کار خواهند گرفت.
وی اضافه کرد: ازآنجا که مدیران به سبب محدودیت زمانی و درگیری های شغلی فرصت کافی دراختیارندارند برآن شدیم این دوره را به صورت فشرده و درزمان کوتاه تری برگزار نماییم تا خللی در اموراداری و فنی شرکت پیش نیاید.
به گفته وی کارگاه های آموزشی این دوره در۹ بخش طراحی و طبقه بندی شده است، ووظیفه سازمانی مدیران مدعو ایجاب می کند دراین دوره ها شرکت فعال وموثرداشته باشند.
به اعتقاد وی شرکت دراین دوره همبستگی بین مدیران را افزایش می دهد و مدیران بیش ازبیش با توانایی های خود ودیگران آشنا خواهند شد که به طورحتم بر میزان کارآیی آنان تاثیر مثبت خواهدگذاشت.
درنخستین دوره آموزشی توسعه مهارت های مدیریت و رهبری کسب وکارکه پنجشنبه چهارم اردیبهشت ماه درباشگاه ایران زمین با مشارکت انجمن مدیریت منابع انسانی کشوربرگزارشد “ارتباطات موثر با رویکرد DISC ” آموزش داده شد.
تفکر استراتژیک و هفت عادت مدیران موثرکارگاه های آموزشی بعدی این دوره می باشد که ۱۱و۱۲اردیبهشت ماه دراستراحتگاه خرزآباد شرکت برگزار می گردد.
مدیران ارشد شرکت به همراه مدیران ستادی شرکت دراین دوره آموزشی شرکت داشتند وازمباحت مطرح شده بهره مند شدند.


شبکه اطلاع رسانی بانک و بیمه

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.