دوره ائتلاف پایان یافته و دوران اتحاد اصولگرایان آغاز شده است

۲۵اردیبهشت،

سخنگوی ستاد قالیباف:

ایران > انتخابات– سخنگوی ستاد دکتر قالیباف با تاکید بر ضرورت اجماع سریعتر چهره‌های اصلی جریان اصولگرایی روی کاندیدای واحد، گفت: با توجه به روشن شدن صحنه، دوره ائتلاف به پایان رسیده و دوران اتحاد اصولگرایان آغاز شده است.

فارس نوشت: پرویز اسماعیلی سخنگوی ستاد انتخاباتی محمدباقر قالیباف در این باره افزود: همانگونه که آقای قالیباف روز قبل در برنامه رونمایی از برنامه عملیاتی و گسترده خود برای اداره امور کشور تاکید کرد، شرایط و رقبای اصلی در صحنه انتخابات ریاست جمهوری مشخص شده‌اند. در حال حاضر رویکرد و راهبرد انتخاباتی جریا‌ن‌های حاضر در انتخابات آشکار است و اصولگرایان باید بدون فوت وقت دوره اتحاد را آغاز و به فرجام برسانند.

اسماعیلی افزود: تاخیر بیشتر سبب پیشبرد استراتژی انتخاباتی رقبا از یک‌سو و از دست دادن فرصت‌ها، انفعال و ریزش انگیزه نیروهای مجموعه جریان اصولگرایی از سوی دیگر خواهد شد؛ ضمن اینکه جریان رقیب با القای اختلاف و بزرگنمایی بعضی اختلاف سلیقه‌ها، سعی در شکست وحدت آنها و ریزش نیروها و پایگاه‌های رای شان دارند.

سخنگوی ستاد انتخاباتی محمدباقر قالیباف ادامه داد: به همین سبب دکتر قالیباف دیروز تاکید کرد که فارغ از اینکه شخص منتخب چه کسی است، اصولگرایان باید هر چه سریعتر از دوره ائتلاف عبور و دوران وحدت، یکدلی و اجماع را به نمایش بگذارند.

اسماعیلی در پاسخ به این پرسش که پایگاه اینترنتی روزنامه دولت خبر از کوچ اعضای ستاد قالیباف به ستاد سایر کاندیداها داده است، گفت: این یک دروغ انحرافی است.

وی همچنین در پاسخ به این پرسش که نظر شما دربارهٔ اظهار نظر شورای نگهبان در مورد کاندیداها، به‌ویژه آقایان هاشمی و مشایی چیست، ادامه داد: تائید یا عدم تائید صلاحیت فقط جزو وظایف شورای محترم نگهبان است و هر گونه فشار مستقیم و غیرمستقیم به این شورا برای تائید یا عدم تائید صلاحیت هر یک از کاندیداها خلاف قانون و همچنین پیشنهاد های مقام معظم رهبری است.

سخنگوی ستاد انتخاباتی قالیباف گفت: جایگاه قانونی شورای نگهبان و اعضای آن چنان رفیع است که طبعا هر گونه شائبه خروج از عدالت و قانون و یا تاثیر پذیری از فشارها بر آنان پذیرفتنی نیست و باید به نظر این شورا تمکین، و با احترام به همه کاندیداهای تائید صلاحیت شده و نیز پرهیز از تخریب، مرحلۀ رقابت جدی را برای آگاهی و انتخاب بهتر مردم آغاز کنیم.


RSS
منبع:همشهری
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.