دوره های آموزشی کاهش آسیب های اجتماعی ویژه مربیان فنی و حرفه ای برگزار شد

۳۰ام بهمن ،

مسئول واحد کاهش آسیب های اجتماعی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور گفت: دوره آموزشی تربیت مربیان، ویژه کاهش آسیب های اجتماعی از سوی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور برگزار شد.

جلائی فر در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: اولین دوره آموزشی تربیت مربیان پیشگیری و کاهش آسیب های اجتماعی ویژه ۱۲۰ نفر از روحانیون و ائمه جماعات مراکز آموزش فنی و حرفه ای سراسر کشور برگزار شده است.

وی تصریح کرد: این دوره برای اولین بار با محوریت استاندارد مدیریت مهارت و دانش رفتار در جوار بارگاه ملکوتی امام رضا(ع) و به میزبانی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای خراسان رضوی برگزار شد.

جلائی فر در ادامه در اوایل هفته جاری اظهار داشت: این اقدام در راستای تحقق مفاد تفاهم نامه مشترک همکاری قوه قضائیه و سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور و با همکاری اساتید مجرب اداره کل پیشگیری های فرهنگی و اجتماعی قوه قضائیه با اجرای دوره و اعطای گواهینامه بوده است.

مسئول واحد کاهش آسیب های اجتماعی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور خاطر نشان کرد: افزایش اثر بخش آموزشهای فنی و حرفه ای و نهادینه کردن این آموزشها به عنوان یکی از کلیدی ترین راه پیشگیری و کاهش آسیب های اجتماعی است که از اهداف مهم برگزاری دوره های آموزشی تربیت مربیان ویژه در این راستا از سوی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور نیز است./ز


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.