دور تازه فروش محصولات سایپا فرصتی استثنایی برای مشتریان

۱۲م آذر ،

دور تازه فروش فوری و پیش فروش محصولات سایپا فرصتی استثنایی برای مشتریان

عصر خودرو : مدیر بازاریابی و پیشبرد فروش محصولات برند گروه سایپا از فروش فوری و پیش فروش محصولات شرکت سایپا به صورت آپشنال و غیر آپشنال خبر داد و از آن به عنوان یک فرصت استثنائی برای مشتریان نام برد.

به نقل از سایپانیوز حسن فروزان مهر گفت: فروش فوری خودروهای سایپا ۱۳۱بنزینی،۱۳۱ پایه گازسوز و تیبا بصورت آپشنال و غیرآپشنال از تاریخ هشتم آذر آغاز گردیده است. همچنین پیش فروش خودرو تیبا با مبلغ پیش پرداخت ۱۰ تا ۱۲ میلیون تومان و محصولات خانواده x100 با مبلغ پیش پرداخت ۵/۵ تا ۵/۸ میلیون تومان به صورت آپشنال و غیرآپشنال با موعد تحویل بهمن و اسفند ماه ۹۱ جاری می باشد و مشتریان گرامی می توانند با مراجعه به وب پایگاه اینترنتی اینترنتی شرکت سایپا و یا نمایندگی های مجاز گروه سایپا در سراسر کشور اقدام به ثبت نام خودرو ها نمایند.
وی افزود خودروهای آپشنال در چند تیپ و بنا به خواسته مشتریان به ایشان تحویل خواهد شد که این اقلام متشکل از دزدگیر تصویری، سنسور پارک، دوربین عقب و… بوده و مشتریانی که اقدام به خرید خودروهای آپشنال نمایند در اولویت تحویل خودرو قرار خواهند گرفت.
فروزانمهر تأکید کرد که مشتریان باید بر اساس قیمت مصوب اقدام به خرید نمایند و اطلاعات مکفی جهت خرید و قیمت خودروها بر روی پایگاه اینترنتی گروه به نشانی www.saipagroup.ir قابل رویت می باشد.
وی همچنین از جاری بودن صدور پیش فاکتور جهت اخذ تسهیلات بانکی به منظور خرید خودروهای شرکت سایپا و جایگزینی خودرو های فرسوده نیز خبر داد.

یکشنبه ۱۲ آذر   ۱۰:۰

منبع:عصرخودرو
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.