دور جدید پیش فروش “سهند” با قیمت جدید انجام می شود

دور جدید پیش فروش "سهند" با قیمت جدید انجام می شود

دور جدید پیش فروش “سهند” با قیمت جدید انجام می شود

اتوآنلاین : در سری جدید پیش فروش کامیون سهند، این خودرو با قیمت جدید روانه بازار خواهد شد.

به گزارش «اتوآنلاین» مدیرعامل شرکت ایران خودرو دیزل با بیان این مطلب به «پرشین خودرو»، گفت: در دور اول پیش فروش کامیون سهند، ایران خودرو دیزل به منظور جلب نظر مشتریان به عنوان اولین خریداران سهند، تسهیلات و شرایط ویژه ای را برای فروش این خودرو در نظر گرفته بود که این تسهیلات در دوره جدید به متقاضیان تعلق نخواهد گرفت.

هاشم یکه زارع با بیان اینکه در سری جدید، سهند با افزایش قیمت پیش فروش خواهد شد، ادامه داد: در اولین دور پیش فروش، این خودرو با قیمتی حدود ۱۱۰ میلیون تومان و به تعداد ۲۰۰ دستگاه عرضه شد که در دور جدید پیش بینی می شود قیمت این خودرو حداقل ۲۰ درصد افزایش داشته باشد.
وی اظهار داشت: ایران خودرو دیزل درخواست افزایش قیمت سهند را به کمیته قیمت گذاری خودرو ارسال کرده است و منتظر هستیم تا پس از موافقت این کمیته، پیش فروش جدید سهند را آغاز کنیم.
مدیرعامل شرکت ایران خودرو دیزل افزود: بر اساس برنامه ریزی های انجام شده، شرکت در نظر دارد در سال جاری۲۰۰۰ دستگاه از این خودرو تولید و روانه بازار کند که تا کنون ۲۵ درصد از برنامه تولید کامیون کمپرسی سهند محقق شده است. همچنین این خودرو به صورت باری نیز برای متقاضیان تولید و عرضه خواهد شد که قیمت نوع باری آن به مراتب کمتر از نوع کمپرسی سهند خواهد بود.
بر اساس این گزارش، کامیون کمپرسی سهند به یک موتور ۳۸۰ اسب بخاری و با حجم ۹۷۲۶ سی‌سی مجهز است. گیربکس سنکرونیزه دستی، کلاچ تک‌صفحه‌ای خشک با عملکرد هیدروپنوماتیک، سیستم ترمز پنوماتیک دومداره و فرمان هیدرولیکی قابل تنظیم از جمله دیگر مشخصات کامیون کمپرسی سهند است که از استاندارد یورو ۳ نیز برخوردار بوده و بخوبی پاسخگوی کلیه نیازهای بازار مصرف خواهد بود.


پایگاه خبری – تحلیلی اتوآنلاین

تا این لحظه ۲نظر ثبت شده
  1. پیمان حسین زاده:

    ازکجا میشه تحویل گرفت؟ ازنمایندگی یا بیرون؟ قیمت امروزبازار یانمایندگی چنده؟

  2. جعفر دشتگرد:

    خواهشا قیمتارو به روز کنید.

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.