دور خیز افخمی و ساداتیان برای اکران نوروزی

گردآوری توسط گروه فرهنگ و هنر ممتازنیوز

تهیه کننده بهترین فیلم جشنواره سی و دوم معتقد است که؛˝آذر،شهدخت، پرویز و دیگران˝ از مضمونی طنز برخوردار است و می تواند در اکران نوروزی مخاطب را با خود همراه کند.

سید جمال ساداتیان در گفت و گو با خبرنگار سینمایی هنرآنلاین در خصوص اکران نوروزی فیلم “آذر،شهدخت، پرویز و دیگران” گفت: ما تلاشمان را خواهیم کرد که این فیلم را برای نوروز ۹۳ اکران کنیم. مضمون این فیلم به گونه ای است که مخاطبان می توانند با آن ارتباط برقرار کنند و تلاش ما بر این است که این فرصت را از دست ندهیم. این فیلم از مضمونی طنز برخوردار است فکر می‌کنم مخاطبان ارتباط خوبی با این فیلم برقرار کنند و فیلم مورد استقبال آنها در اکران نوروزی واقع شود.

ساداتیان اضافه کرد: بعد از جشنواره تغییراتی از لحاظ صدا و تصویر بر روی فیلم اعمال کردیم که تا نسخه مناسبی را برای اکران نوروزی به سینماها ارائه کنیم.

“آذر، شهدخت پرویز و دیگران” در سی و دومین جشنواره فیلم فجر سیمرغ بلورین بهترین فیلم را دریافت کرد و بهروز افخمی توانست سیمرغ بلورین بهترین فیلمنامه را از آن خود کند. 

“آذر، شهدخت پرویز و دیگران” تاره‌ترین ساخته بهروز افخمی به تهیه‌کنندگی سید جمال ساداتیان است. این فیلم از آغاز فیلمبرداری با حاشیه‌های فراوانی همراه شد و مهم‌ترین اتفاقی که در سر صحنه این فیلم افتاد، تصادف گوهر خیراندیش بود که علیرغم پیشنهاد پزشکان بعد از آن واقعه بازی خود را از سر گرفت و نقش‌اش در این فیلم را ایفا کرد.

امیرعلی دانایی بازیگر سریال “کلاه پهلوی” در اولین فیلم سینمایی خود جلوی دوربین بهروز افخمی رفت و یکی از نقش‌های اصلی این فیلم را ایفا کرده است.

فیلمنامه این فیلم توسط مرجان شیر محمدی نوشته شده و پیش از این قرار بود که شیر محمدی خودش این فیلم را بسازد؛ اما در نهایت بهروز افخمی پشت دوربین “آذر، شهدخت، پرویز و دیگران” رفت و این فیلم را برای حضور در فجر ۳۲ آماده کرد. مهدی فخیم‌زاده، رامبد جوان، مرجان شیرمحمدی، گوهر خیراندیش، علیرضا خمسه، امیرعلی دانایی، آزاده اسماعیل‌خانی به عنوان بازیگر در دهمین فیلم بلند سینمایی بهروز افخمی نقش آفرینی می‌کنند که عمده فیلمبرداری آن در تهران و حوالی دماوند صورت گرفته است.

انتهای پیام/۵۵
 


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.