دولتردان اجازه ندهند دستاوردهای بزرگ ملت توسط جریان‌های افراطی مصادره شود

فروردین ۱۴۰۳

عضو شورای مرکزی جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی گفت: مشارکت گسترده مردم درانتخابات ریاست جمهوری اخیر در فضای کاملا رقابتی سالم صورت گرفت و آمریکا بداند ملت ایران در سایه اسلام و رهبری هوشمندانه و گفتمان انقلاب اسلامی در اوج قدرت قرار دارد.

“لطف الله فروزنده” در گفتگو باخبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، با اشاره به جلسه اخیر حزب متبوعش گفت: محور اول این جلسه مسائل خارجی و تاکید بر دشمنی آمریکا علیه ایران بود، چرا که از اول انقلاب توطئه و دسیسه‌های این کشور کم نشده، بنابراین باید با نگاهی بدبینانه به این کشور نگاه کرد.

وی با بیان اینکه آمریکا باید در صحنه بین‌المللی اعتمادسازی کند، ادامه داد: ملت ما توقع دارند آمریکا حسن نیت خود را نشان دهد و آن این است که دست از دشمنی با ما بردارد، دارایی‌های کشور را آزاد کرده و تحریم‌ها را از بین ببرد و فشارهای بین‌المللی را علیه ما را کاهش دهند.

عضو شورای مرکزی جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی با بیان اینکه مشارکت گسترده مردم درانتخابات ریاست جمهوری اخیر در فضای کاملا رقابتی سالم صورت گرفت افزود: آمریکا بداند ملت ایران در سایه اسلام و رهبری هوشمندانه و گفتمان انقلاب اسلامی در اوج قدرت قرار دارد، همچنین گفتمان ملت ما به ویژه در کشورهای اسلامی و گفتمان جهانی در بین نخبگان جایگاه ویژه‌ای دارد.

فروزنده با تاکید بر اینکه از تیم مذاکره کننده می خواهیم با قدرت و قوت در چارچوب فرمایشات رهبری حرکت کند، تصریح‌ کرد: تعبیر رهبر معظم انقلاب مبنی بر نرمش قهرمانانه به این معناست که از حقوق حقه ملت ایران دفاع کنیم که کوچکترین نرمش در مقابل حقوق حقه ایران خطاست.

وی با بیان اینکه محور دوم جلسه وحدت نیروهای اصولگرا به عنوان یک ضرورت قرار دارد، افزود: جمعیت ایثار گران معتقد است کارآمدی جبهه اصولگرایی وحدت کامل این جریان بوده بنابراین همه نخبگانوبزرگان این جریان بدانند اختلافات آسیبجدی زده وهیچ کسی در راستای اختلاف به توفیق نمی‌رسد.

این خبر ادامه دارد… 


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.