دولتمند خلف با گروه ˝آوای مهربانی˝ کنسرت می‌دهد

۰۷خردادماه،

دولتمند خلف ۱و ۲ تیرماه ماه سال جاری به همراه گروه موسیقی ˝آوای مهربانی˝ به سرپرستی سهیلا پورگرامی در تالار وحدت به صحنه می‌رود.

به گزارش هنرآنلاین، سهیلا پورگرامی با اعلام این خبر گفت: پیش از این در خبرها تاریخ ۳ و ۴ خرداد اعلام شده بود اما به سبب نزدیکی به زمان انتخابات ریاست جمهوری،این برنامه به تیرماه موکول شد.

وی دربارهٔ چگونگی دعوت از دولتمند خلف برای اجرا در ایران و همراهی با گروه «آوای مهربانی» خاطرنشان کرد: از آنجایی که برای اجرای برنامه‌های مختلفی به تاجیکستان رفته بودم با کارهای آقای دولتمند آشنا بودم و در همین راستا از ایشان دعوت کردیم تا در ایران کنسرت داشته باشند.

این خواننده با اشاره به اینکه این اجرا در چهار بخش تدارک دیده شده،اظهار داشت: در بخش اول به رسم میهمان‌نوازی آقای دولتمند به صحنه می‌رود و قطعاتی چون «بوی جوی مولیان»،«آشنایی»،«خنده آسمان نگر» را اجرا می‌کند. همچنین در ادامه گروه موسیقی «آوای مهربانی» به صحنه می‌آید و قطعات «ای‌عاشقان»، «طالب دیدار» و … را اجرا می‌کند.

سرپرست گروه موسیقی «آوای مهربانی» دربارهٔ دو بخش دیگر گفت:در بخش سوم گروه «آوای مهربانی» چند قطعه محلی آذری،لری،خراسانی و کردی را اجرا می‌کند.

وی دربارهٔ بخش پایانی خاطرنشان کرد:اجرای قطعات «ای قوم به حج رفته»، «دریا دریا (شعر لایق شیرعلی)»، «وطنم» و «ای سرزمین من» نیز در بخش پایانی گنجانده شده است که با همراهی آقای دولتمند و گروه «آوای‌مهربانی» اجرا خواهد شد.

پایان پیام/۴۶


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.