دولت بجای اظهار نظرات متناقض به فکر ارتقای “کیفیت” باشد/انتظار برای کاهش ۲۰ درصدی “قیمت خودرو”

گردآوری شده توسط گروه اقتصاد ممتاز نیوز:

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با تاکید بر اینکه دولت بجای اظهار نظرات متناقض باید به فکر تدوین برنامه‌ای برای ارتقای کیفیت و کنترل قیمت‌ها باشد،گفت:افزایش قیمت خودرو توجیه عقلی ندارد و چه بسا که انتظار کاهش ۲۰ درصدی قیمت‌ها را نیز داریم.

موید حسینی‌صدر نماینده مردم آذربایجان غربی و خوی در خانه ملت در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران، با بیان اینکه افزایش قیمت خودرو هیچ توجیه عقلی ندارد، اظهار داشت: پس از روی کار آمدن دولت یازدهم دلار از ۳۸۰۰ تومان به حدود ۳۰۰۰ تومان رسید و در پی آن قیمت آلومینیوم، پولیمر و بسیاری از مواد داخلی کاهش قیمت یافتند بنابراین ما انتظار متعادل شدن قیمت‌ها را داشتیم.
 
وی با اشاره به اینکه اظهار نظر نعمت‌زاده اشتباه بود، گفت: وضعیت کنونی حوزه خودرو رضایت‌بخش نیست و پس از اظهارنظر وزیر صنعت اوضاع بازار نابسامان‌تر شد.
 
حسینی‌صدر افزود: بهتر است دولت بجای اظهار نظرات متناقض و مقطعی که یک روز دم از افزایش قیمت‌ها می‌زند و روز بعد وعده ثبات قیمت‌ها را می‌دهد به فکر تدوین برنامه‌ای برای ارتقای کیفیت،کنترل قیمت‌ها و کسب رضایت مردم باشد.
 
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس تصریح کرد: با آشفته شدن بازار نه تنها به نگرانی‌ها دامن زده می‌شود بلکه رکود خرید و فروش خودرو سر به فلک می‌گذراد. به هر حال این اقدامات هم به ضرر تولید هم اجهاف در حق مردم است بنابراین امیدواریم مسئولین رسمی کشور اظهار نظارتشان سنجیده،منطقی و هماهنگ شده باشد.
 
وی به حضور وزیر صنعت در جلسه سه‌شنبه کمیسیون اشاره کرد و افزود: نعمت‌زاده برای پاسخگویی به س.ال ۱۷ تن از نمایندگان به مجلس می‌آید که عمده این مسائل مربوط به اظهارات او مبنی بر قطعیت افزایش قیمت خودرو است.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.