دولت عیدانه ۹۳ را علیرغم بار مالی‌اش به میزان سال ۹۲پرداخت می‌کند

عضو کمیسیون برنامه بودجه مجلس:

ایران > قانونگذاری– ممتازنیوز:
در جلسه‌ای که بین نوبخت معاون مدیریت و نظارت راهبردی رئیس جمهور و کمیسیون برنامه و بودجه انجام گرفت مقرر شد که عیدانه سال ۹۳ به میزان سال ۹۲ پرداخت شود.

عضو کمیسیون برنامه بودجه مجلس، از تداوم پرداخت عیدانه در سال ۹۳ به میزان سال ۹۲ خبرداد و گفت: در جلسه‌ای که بین نوبخت معاون مدیریت و نظارت راهبردی رئیس جمهور و کمیسیون برنامه و بودجه انجام گرفت مقرر شد که عیدانه سال ۹۳ به میزان سال ۹۲ پرداخت شود.

موسی الرضا ثروتی در گفت‌وگو با خبرگزاری ایلنا، با اشاره به اینکه کشور در حال حاضر به لحاظ اقتصادی در وضعیت مناسبی قرار ندارد، اظهار داشت: با توجه به اینکه عیدانه سال قبل بار مالی هزینه‌ای بسیار بسیاری بر دوش دولت گذاشته است اما به سبب خالی بودن سبد هزینه‌ای خانوار‌ها و تورم گسترده‌ای که به وجود آمده است و تا پایان امسال کماکان تورم موجود وجود دارد عیدانه سال ۹۳ به میزان سال ۹۲ پرداخت می‌شود.

نماینده مردم بجنورد استان خراسان شمالی همچنین از ادامه مذاکرات کمیسیون برنامه و بودجه و معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور برای توافق نهایی برسر مجوزهای لازم و اصلاح بودجه ۹۲ خبر داد و گفت: سه شنبه نوبخت در کمیسیون برنامه و بودجه حضور خواهد یافت.


RSS
منبع:همشهری
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.